وقتی هنرپیشه ها وارد سیاست شوند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۵    ۱۳۹۴/۷/۲۷ کد خبر: 104414 منبع: پرینت

بسیاری افراد از اینکه شنیده اند بصیر مجاهد هنرپیشه فیلم های اکشن، سخنگوی فرماندهی پولیس شده است تعجب می کنند اما من نه تنها تعجب می کنم بلکه به این جوان مسوولیت و وظیفه جدیدش را تبریک عرض می کنم.

حالا این تبریک گفتن دلیل خاصی هم نمی خواهد؛ وقتی سینمای ترکیه و هند و ایران و هالیوود و بالیوود در کشور ما آنقدر داغ باشد که کسی حاضر نباشد فیلم داخلی و افغانستانی ببیند خوب توقع چنین حالاتی را هم داشته باشیم و عنقریب به فکر این باشیم که نویسندگان عزیز ما سخنگویان وزارت تجارت و شاعران با احساس که هر نفس شان از گل و شمع و قلب و پروانه است سخنگویان وزارت زراعت و مالداری شوند.

حالا اگر خطاطان و نقاشان برجسته ما سخنگویان وزارت فواید عامه و صنایع و معادن شوند هم چندان تعجب خاصی ندارد.

موضوع دیگر اینکه در طول 40 سال گذشته تا فعلا ما بچه فیلم های زیادی در سیاست کشور دیدیم که به عنوان رهبر و فرمانده و معزز و شخصیت و آدمکش و تروریست و مافیا تا دلشان خواستند فیلم ساختند و در فیلم های سیاسی، جاسوسی، مذهبی، کشور فروشی های کلاسیک و اکشن های پسامدرن هنرنمایی کردند.

با این تفاوت که کارگردانان این فیلم ها و هنرپیشه ها، کشورها و سازمان های استخباراتی مختلف جهان بودند که هم کشور را خراب کردند و هم مردم را به ستوه آورده اند.


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ای مرد مجاهد جناب بصیر مجاهد سلام برشما
صد آفرین بتو وطندوست که در شرایط فعلی به صفوف قهرمانان دفاعی و امنیتی ما پیوستید. اول امنیت بعد هنر احترامم بشما دوبرابر شد.
قلمیار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است