غذاهای آماده «ساخت آمریکا» در مقرهای داعش
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۰    ۱۳۹۴/۷/۲۷ کد خبر: 104384 منبع: پرینت

نیروهای بسیج مردمی عراق، از کشف بسته های غذای آماده "ساخت آمریکا" در پایگاه ها و مراکز آزادشده از اشغال داعش خبر می‌دهند.

این غذاهای آماده و بسته بندی شده، به تازگی تولید شده و برای تغذیه عناصر داعش کاربرد داشته است.

به نوشته سایت شبکه روسیا الیوم، نیروهای بسیج مردمی عراق موسوم به "الحشد الشعبی"، این بسته های غذای آمریکایی را در کارخانه کودسازی شهر بیجی در استان صلاح الدین که از مراکز استقرار نیروهای داعش بود، کشف کرده اند.

تروریست های داعش در حالی از غذاهای بسته بندی شده آمریکایی تغذیه می کنند که در رفتار با مردم مناطق تحت اشغال، آنان را از کوچکترین کارهایی که به زعم داعش "غیرشرعی" است، به شدت برحذر می دارند و خاطیان را به سختی کیفر می دهند؛ اما خود در ساده ترین امور روزانه یعنی خوردن و آشامیدن، از مواد غذایی آمریکایی که "حلال" نبودن آنها تقریبا قطعی است استفاده می کنند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ... اینان نیز با شیطان بزرگ امریکا دست دادند و بیعت کردند و از حرام هاییشان نیز تغذیه میکنند...بر تروریستان شیطان صفت و تابع شیطان

>>>   ادوارد سنودن انها همه پسران امريكا و آمر رسمى اينا جان مكين و قوماندان اين گره بنام اليت شيمان يا ( ابوبكر البغدادى) يك يهودى تندرو است و از طرف اسرايل امريكا و ديگر كشورهاى اروپايي كمك مى شوند بد نام نمودن اسلام و تباهى مسلمانان جهان متحدانه كار مى كنند من اسنادى در دست دارم تا گفتهاى بنده را صد فيصد و تمام نقشه اصلى ايها وصعت خاك اشغال شده فلسصين كه مى خواهند نقشه عراق سوريه را به نفع اسرايل تغير دهنند...
م م لندن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است