مسعود: ما نیازمند ارایه خدمات با استاندارد هستیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۸    ۱۳۹۴/۷/۲۶ کد خبر: 104372 منبع: پرینت

ما نیازمند ارایه خدمات صحی و زندگی اجتماعی با استاندارد هستیم.

احمد ضیا مسعود نماینده ویژه رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب در نشست بزرگداشت از روز استاندارد گفت: مساله استاندارد و کیفیت یکی از مسایل مهمی است که همه ملت های جهان و کشورها آرزو دارند تا زندگی آنان مطابق آن شکل بگیرد.

وی افزود: ما نیازمند ارایه خدمات صحی و زندگی اجتماعی با استاندارد هستیم.

بر باور نماینده ویژه رییس جمهور وقتی زندگی شهروندی مطرح می شود تا وقتی که استاندارهای فرهنگی لازم به وجود نیاید زندگی شهروندی هم شکل نمی گیرد.

مسعود همچنین تاکید کرد که برای اینکه بتوانیم از نظر تولیدات داخلی به خودکفایی برسیم، بازار داخلی را گسترش دهیم و رو به صادرات برویم باید سرمایه گذاری ها با شرکت های بزرگ خارجی به گونه مشترک صورت بگیرد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ضیأ گل جان انگشت ششم یا هفتم ملا غنی احمدزی
چند دفعه برایت گفتم که از گپ های تکراری ، کلان ، بیجا وبیهوده که شایستهٔ تو نیست پرهیز کن ، که هم خودرا بدنام وبرباد میکنی وهم فامیلت را وهم پنجشیر حماسه آفرین را!!! هنوز سروقت است ودیر نشده وتوبه کن واز کار های بد وخوش خدمتی به یک یهود ندامت کن وبه برادر ارجمندت احمد ولی مسعود سرتعظیم فرود آر واطاعت کن ، تا مردم به خاطر او وقهرمان ملی کشور (سالار شهیدان ) تورا ببخشند وباقی به نام نیک وقامت استوار زنده گی کنی ودرغیر آن مثل گلب الدین خائین وجنایتکار و وطنفروش در دامان آی اس آی وپاکستان لعنتی خواهی زیست ، مطمئنم که پاکستان وآی اس آی تورا به خاطر فارسی زبان بودنت تحویل نخواهند گرفت ۰ خودت ، خانمت واولاد هایت را راهی جهنم خواهند کرد وآن وقتی است که پشیمانی سودی نخواهد داشت ، بازهم تکرار میکنم که به اصل خویش بپیوند ـ درغیرآن این با که اگر دیدمت یک چادر زنانه برایت تحفه خواهم داد
نعیم خان ازعنابه

>>>   احمد ضیا برورد در مورد استتاندرد یک کورس یک ساله بخواند بعد معنای آن را خواهد درک کرد.

>>>   رفاه و امنیت اجتماعی جزء کار کرده های اصلی حکومت است دولت و ظیفه دارد ، برای اتباع کشور امکانات کار ، مسکن ، خدمات درمانی ، خدمات آموزشی و تامین آب آشامید دنی را فراهم کند. و با ایجاد سکتور های زراعتی اقتصاد مردم را بهبود بخشید و نیز بیکاری دایمی به سمت کامل سوق پیدا می کند. افغانستان که از نعمت و جود آب شیرین رو د خانه های جاری در منطقه بهر مند است نه نباید ما سالانه بخشی از غذای مورد نیاز خود را از خرج وارد کنیم. در صورت کارایی در تولید محصولات زراعتی و با غی زمینه اشتغال کار برای بخش عظیمی از جمیعت کشور ما را فراهم می سازد ، امروز دهقانان ما ضرورت تنها به و سا یل عصری از قبیل تجهیزات ماشین الات زراعتی کمباین به خصوص ماشین های قلبه خورد دستی که مناسب به طول وعرض زمین دهاقین ولایات کوهستانی شمال شرقی جنوب شرقی ولایات مرکزی کمک در جهت رشد اقتصادی شان حتمی ضروری است.
در سالهای قبل از بی نظمی در بسیاری از مناطق افغانستان که کنترل آب های سطحی اراضی زراعت ممکن شده بود ، پروزژه بزرگ زراعتی به اجرا در آمده که در زراعت آنها از شیوه های بسیار پیشرفته استفاده می شود. باید توجه داشته باشیم که تحول با زخمت مهار دست انسان و همه با ارده دانش رشته مسلکی انسان انجام آن صورت می گیرد. افغانستان کشوری است که توا نایی رشد هر نواع محصولات زیادی را دارد. تنها کافیست با فرهنگ سازی درست و اقدامات اصولی این پروسه در جامعه ترو یج شود.گندام جز وابتدایی ترین نیاز های غزایی مردم می باشد و تقاضا برای این محصول زراعت در کشور ما زیاد است گندم محصول زراعتی در سالها ی آتی نیز ادامه خواهند داشت. علا وه براین که سبب اشتغال می شود که در توسعه ی اقتصادی کشور مان نقش موثری دارد. همچنین گندم با توجه به شرایط آب و هوای کشور مان ساز گار می باشد.اگر حکومت و حدت ملی بخواهد که به و ضعیت جامعه در کشور و زندگی مردم بهبود و تحول ایجاد کند و برای رسیدن به یک تحول بنیادی ما باید سپردن کار به اهل کار اش در کشور ما در تمام عرصه ها آغاز کنیم .تجربه کار در بخش زراعت در طول زمان در بسیاری از کشور جهان نشانداده است که سپردن کار به اهل کار در جامعه تحول ایجاد می کند ، تغییر و تحول خودش یک پیشرفت است و سعادت انسانهای کشور را تضمین می کند.
داکتر یارمحمد حیدر زاده داکتر علو حفاظت محیط زیست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است