توطیه و دسیسه پاکستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۳    ۱۳۹۴/۷/۲۵ کد خبر: 104274 منبع: پرینت

توطیه و دسیسه پاکستان که همانا به راه انداختن جنگ های قومی، زبانی، منطقوی و اشغال مستقیم شهرها به خصوص شمال و از آنجا به آسیای میانه بود، بزور سربازان شجاع و دلیر کشور افغانستان خنثی شد.

طالبان افغانستانی، همراه با سربازان و حتی جنرالان پاکستانی، چچنی، عربی، ازبیک برای مدت کوتاهی قندوز را، اشغال، تجاوز، پل ها را خراب و به زن ها و اطفال تجاوز کردند، مکاتب و کتابخانه ها را به اتش کشیدند، پیر مردان را سربریدند، اطفال را به جرم جاسوسی کشتند و مبلغ یکصد و پنجاه میلیون دالر به دولت ومردم ضرر رساندند.

امروز هر شخصی که از طالب حمایه واعمال مزدورانه اش را توجیه می کند، خایین محض بوده بوی از انسانیت، عاطفه و اسلامیت در وجودش نبوده باید مورد پیگرد قانونی قرار گیرد.

بیایید مردانه همه باهم در مقابل این وحشیان تمدن ستیز بایستیم و غیرت افغانستانیی خود را برای شان و پدران پاکستانی شان ثابت سازیم، افغانستان یک کشور اسلامی است، بنٱ جنگ یا جهاد در مقابل نظام و مردم مسلمان این کشور جایز نیست اگر واقعا اهل جهاد هستی و خودت را ناجی اسلام و دینت میدانی، و می خواهی واقعا پیش هفتاد و دو حور بهشتی بری، و از درجه اعلی شهادت مستفید شوی، برو در فلسطین و اسراییل. آنجا جهاد فرض است، نه در افغانستان...

هر کس که در افغانستان آگاهانه و یا ناآگاهانه طرفدار جنگ است، به یقین که تیشه بریشه خود ووطن خود زده، مفت و رایگان برای پاکستانی ها و اعراب کار می کند. اگر کشته شود مرتد شده و مستقیم به دوزخ می رود..
والله اعلم

فابین لطیفی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است