انداختن نوزاد از طبقه ششم توسط مادر آمریکایی
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۰۲    ۱۳۹۴/۷/۲۵ کد خبر: 104229 منبع: پرینت

یک مادر 27 ساله آمریکایی روز جمعه به اتهام بیرون انداختن نوزاد 6 ماهه‌اش از پنجره‌ای در طبقه ششم یک ساختمان، دستگیر شد. این زن نیویورکی نوزادش را از پنجره ساختمانی در محله برونکس بیرون انداخت.
طی دو ماه گذشته، این برای سومین بار است که چنین حادثه‌ای در نیویورک رخ می‌داد.

این حادثه روز پنجشنبه بعدازظهر اتفاق افتاد. تنیشا فیرون که سه کودک دیگر 10، 8 و 4 ساله دارد، ابتدا نوزاد خود را از پنجره آویزان کرد و همسایه‌ها از وی خواستند از پنجره فاصله بگیرد اما وقتی نتوانستند کاری از پیش ببرند، با پلیس تماس گرفتند. در این لحظه بود که این مادر جوان نوزادش را از پنجره بیرون انداخت. این نوزاد در دم جان خود را از دست داد.

سه کودک دیگر این زن نیویورکی به مراکز نگهداری کودکان تحویل داده شده‌اند.
یکی از نزدیکان این خانواده در گفتگو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی محلی گفت این مادر از بیماری افسردگی رنج می‌برد.

ماه گذشته نیز زنی 30 ساله نوزاد تازه متولد شده خود را از طبقه هفتم یک ساختمان بیرون انداخت. این حادثه نیز در محله برونکس اتفاق افتاد. این زن بارداری خود را از همه پنهان کرده بود.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در کشورهای غربی وقوع چنین واقعاتی بیشتر است. سالانه (5) هزار جنین سقط میشود که این یک قتل است. چون در کشور های غربی برای زنان بزرگ کردن یک طفل کار دشوار است. عیوب خود را نمی بینند آمده در کشورهای اسلامی حقوق زن و طفل را بازجویی میکنند درحالیکه دین مقدم اسلام برای زنان واطفال حقوق مشخصی تعیین نموده.
هارون افغان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است