اشرف غنی از تصميم اوباما استقبال کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۴    ۱۳۹۴/۷/۲۴ کد خبر: 104227 منبع: پرینت

ریاست جمهوری افغانستان از تصمیم رییس جمهور امریکا در اعلام تداوم همکاری و حضور بيش از ٥٥٠٠ نيروى نظامى آن کشور بعد از سال ٢٠١٦ در افغانستان، استقبال کرد.

رییس جمهور امریکا ديروز اعلام کرد که ٩٨٠٠ عسکر آمريکايى، تا ٢٠١٦ و ٥٥٠٠ تن ديگر آنان بعد از سال ٢٠١٧ نيز در ا فغانستان باقى مى مانند.
باراک اوباما گفته است که این نظامیان در پایگاه هوایی بگرام، کابل، جلال آباد و کندهار حضور خواهند داشت.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غنی یهودی باید از ادامه اشغالگری و طالب داعش سازی غربیهای جنایتکار حمایت کند . چرا که او خودش به دامن غربیها کلان شده و خانمش مسیحی الاصل و غربی است . افغانستان تاریک ترین روزهای خود را سپری میکند. بدلیل که کشورما توسط غربیهای خونخوار کاملا اشغال شده است .

>>>   غنی همیشه به بادار خود وفادار است . زنجیر ایشان بدست کاخ سفید است

>>>   اشغالگران هیچ راه جز ترک افغانستان ندارند

>>>   یهودی کشور ما را فروخت . قیام عمومی باید بر پا شود

>>>   اصلا جنگ در افغانستان الی سال ۲۰۱۶ و بعد از سال۲۰۱۶ تمدید شد و اشرف غنی استقبال کرد

>>>   هـــر افغان هرموضوعی رابا درنظرداشت منافع شخصی خود تائید یا رد میکند مثلا اشرف غنی تائید کرد چون به ادامه حکومتش بودن خارجی ها خوب است اما حامد کرزی که ازین بودن ســــود نمیبرد آنرا به نظر بد می بیند و ازان نا خشنودی خویش را ابراز کرده !
ر

>>>   باید استقبال کند بخاطریکه افغانستان را فروخته سر امریکا و انگلیس و المان پولش را هم ریخته شده در بانکهای خار جی بحساب غنیگک اما باید بدانی که اولادهای این وطن از اشخاص مانند تو و دار و دسته ات حساب خواهد گرفت و خاینها بلاخره به جزای عمالشان خواهد رسید.
م.م

>>>   اشـــرف غنی استقبال کــــرد کـــرزی مـحـکوم کـــرد چون با منافع شخصی کرزی مطابقت ندارد

>>>   کمی خون در رگ های رئیس جمهور بی پشتوانه دمید، خداوند خوب کند ضرورت بود تا مردم به دست داعش و طالب اسیر نشوند.

>>>   کسانیکه فروش وفروخته میگویند این ها حرف های مفت وبی ارزش ولاف را چی ضرورت که تکرار میکنید؟ خود افغنها دربن ازانها دعوت کردند نماینده همه موجود بود حتی نماینده گل بی دین حالا هم ما تاکید داریم که نروند چون بودن خارجی ها بهتر از اشرار جاهل است کسی به بودن امریکا راضی نیست که طرفدار اشرار است ! روسها هم رفتند جنگ ختم شد؟؟ ما با پاکستان جنگ داریم اشرار جز گوشت دهان توپ چیز دیگری نیستند .پاکستان میگوید فلان فلان شرایطمارا قبول کنید ما جنگ را ختم میکنیم ! حالا جنگ از طرف کی است ؟ وقتی صلاحیت ختم جنگ را دارد پسئ جنگ هم از طرف او است
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است