امروز در غزنی!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۵    ۱۳۹۴/۷/۲۳ کد خبر: 104216 منبع: پرینت

شب گذشته قرار بود طالبان از سه سمت بر شهر غزنی تهاجم نمایند. نیروهای دلیر اردوی ملی با پیش دستی و روحیه بالا به فرماندهی جنرال شجاع حیدر نیک پی قوماندان لوای اردوی ملی مراکز تجمعات آن ها را در ساحات ولسوالی اندر و خوگیانی با توپ های میان برد درهم کوبیده و ابتکار عمل را از آنها گرفتند.

تاکتیک عمده طالبان در این حمله این بود که عملیات خود را بر شهر غزنی راس ساعت 2 با انفجار 25 موتر بمب انتحاری در مناطق مختلف شهر آغاز نماید.

برای جلوگیری از موترهای انتحاری طالبان نیروهای امنیتی شهر غزنی مجاری ورودی شهر غزنی را از سمت قره باغ مسدود ساخته و عبور و مرور وسایط را در سطح شهر غزنی مسدود نموده اند. ساعت 3 طیاره های ناتو چند مرکز تجمع تروریستان را در ساحه های از ولسوالی های اندر که به شهر غزنی منتهی می شود را بمباران نمود. زمانی که مسجل شد که طالبان ساعت 2 شب حملات خود را آغاز می نمایند مستمرا با مسولان امنیتی در کابل و با فرماندهان شجاع پولیس؛ اردوی ملی و امنیت ملی در تماس دایم بوده ام.

امروز طالبان تحرکاتی داشته و دست به یک جنگ گسترده روانی زده اند. و تا ساعتی دیگر خبرهای بسیار خوبی را مردم ما از ابتکارات نیروهای امنیتی و شکست مفتضحانه نیروهای تروریست خواهند شنید.

یکی از خوشبختی های غزنی امروز این است که فرماندهان اصلی دفاع و جنگ یعنی جنرال حیدر نیک پی و جنرال علی احمد مبارز و فرمانده اسدالله شجاعی از شجاع ترین و با تجربه و با انگیزه ترین فرماندهان زمانه ما به شمار می روند.

به شهروندان ولایت و تمام هم ولایتی های عزیز اعلام می دارم که فرزندان شجاع شما با روحیه بالا و عالی آماده نبرد با دشمنان تروریست هستند. به شایعات گوش ندهید و آرام در خانه ها و منازل تان باشید. و در صورت لزوم با نیروهای امنیتی غزنی همکاری نمایید.

عارف رحمانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حکیـــــــــم شجاعــــــی راهم باید قوماندان یکی از بخش های دفاعی شهر غزنی بسازند چون او میداند اشرار چگونه می جنگند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است