جنگنده روس در سه کيلومتري هواپيماي آمريکا
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۷    ۱۳۹۴/۷/۲۳ کد خبر: 104168 منبع: پرینت

ارتش روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد یکی از جنگنده های این کشور اخیرا در کمتر از سه کیلومتری یک جنگنده آمریکایی که برفراز آسمان سوریه بود قرار داشته است.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد هنگامی که یک اسکادران از جنگنده های روس در حال بمباران یکی از اهداف داعش در استان حلب در شمال غربی سوریه بود، جنگنده روس اس یو-30 اس امSu-30SM روز شنبه در صفحه رادار خود یک شیء پرنده ناشناس را رد یابی می کرد.

ژنرال ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت اس یو- 30 اس ام به سمت این هواپیما هدایت شد و در فاصله دو یا سه کیلومتری آن قرار گرفت تا آن را شناسایی کند.

وی اطمینان داد جنگنده روس «قصد ارعاب نداشته است.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه ازمسکو، این سخنگو گفت هنگامی که مشخص شد این شیء هواپیمای نظامی آمریکایی است «جنگنده روس به گروه خود پیوست تا به عملیات ادامه دهد.»

سرهنگ استیو وارن Steve Warren سخنگوی پنتاگون روز سه شنبه اعلام کرده بود هواپیماهای نظامی روسیه و آمریکا روز شنبه در «چند مایلی» یکدیگر قرار گرفتند. این امر بیم برخورد دو جنگنده را برانگیخت.

وارن گفت با وجود آنکه خلبان ها به خوبی رفتار کردند «داشتن دو گروه هواپیما در یک حریم هوایی- که پروتکل های هوایی مشخصی برای همه ندارد- خطرناک است.»

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   امرکا در جهان رسوا شد .قوایی امریکا بقول خودشان مخالف داعش درسه کیلومتری خود داعش داشته ولی براحتی داعشی خود را ادامه میداد که زیر ضربات روس قرار گرفته یعنی روس واقعا ضد داعش بوده اما امریکا جهان را فریب داده است.
وطندار

>>>   امریکا یک شیطان بزرگ است افغانستان از دست نوکران وشیطان های امریکایی نزدیک است که حتا تمامیت ارضی خود را از دست بدهد . وهمین فرزندان صدیق و دلیر وطن است که به سخن های نوکران امریکا و انگلیس گوش نداده وسینه خود را سپر ساخته واز وجب وجب خاک افغانستان دفاع می کنندواین رسوایی امریکا ونوکرانش برای تمام هموطنان برملاگردیده

>>>   أمريكا وروس وغيره وغيره همه ساعت شان تير وطن أباد خوش خوشحال هر بد بختى كه است بالاى ما جاهيلان است ...ر خطر باز ميدويم حله بينت پشك بورد ميدويم چرا از خود فكر وعقل نداريم درتمام دنيا يك افغانستان...است باز هم از بى عقلى ما وملا هاى ما است ،أمريكا وروس خوب اقتصاد دارند مردمان ارام است فقط جاهيلان را بالاى تخم ميشاند چوچه ميگرد وماهم چوچه داده ميريم ازما كلاه ميشه ازآنها بلا ميشه ،ما تا بخود نيايم خون ،پوست وگوشت مار هردو مار ميخورد هوشيار باشيم همه يك دست باشيم از هندو ومسلمان هردو يك باشند با ما جرعت جنگرانخواهد داشت
م


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است