دیدار معاونان ریاست جمهوری با یکدیگر
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۰    ۱۳۹۴/۷/۲۲ کد خبر: 104137 منبع: پرینت

محمدسرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری با عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری ملاقات کرد.

در این دیدار معاون اول ریاست جمهوری ضمن اتحاف دعا به روان برادرزاده مرحوم معاون دوم ریاست جمهوری که چندی پیش در اثر سکته قلبی داعی اجل را لبیک گفته بود، به معاون رییس جمهور تسلیت و تعزیت گفت.

معاون اول ریاست جمهور در این دیدار اهداف سفرش را به کشور های جمهوری ترکیه، جمهوری هند و جمهوری فدراتیف روسیه بر شمرده یاد آور شد که با مقام های این کشورها پیرامون جذب کمک و همکاری کشورهای نامبرده در زمینه تقویت و تجهیز نیروهای دفاعی و امنیتی افغانستان صحبت کرده است که از سوی ایشان در این راستا اطیمنان داده شده است.

معاونان ریاست جمهوری همچنان از بدتر شدن اوضاع امنیتی در برخی از مناطق کشور ابراز نگرانی کرده یادآور شدند که دولت جمهوری اسلامی افغانستان با مطالعه اوضاع کنونی در کشور تدابیر لازم را اتخاذ می دارد.

ایشان رشادت، دلیری و جانبازی نیروهای امنیتی کشور را بخاطر حراست از کشور و تامین امنیت و دفاع از جان و مال مردم ستوده یاد آور شدند که مردم در سراسر کشور از این نیروها قاطعانه حمایت می کنند.

در پایان این دیدار معاون دوم ریاست جمهوری از همدردی و احوال گیری جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری ابراز سپاسگزاری کرد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   قصه هر دوى اين معاونين سمبوليك مفت شده است. صرفا روز خود را مى گذرانند.

>>>   وقتیکه در غم هم تیم و گروپ تان خود را شریک میدانید و رسیدگی مینماید پس باید بدرد و غم ملت هم کمی فکر کنید و جویای احوال انها هم شوید خبر دارید که زمستان سر در حال ورود است و مردمان بیکار برای گرم کردن خانه های شان وخوراک وپوشاک شان چیزی در بساط ندارند بحال این هموطنان بی بضاعت ونادار تان رسیدگی کنید که از بابت فقر وناداری بافامیل های شان بکام مرگ نروند این وظایف رهبران است ووجایب انسانی شان هم میباشد .
سید باسط هاشمی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است