گزارش پرونده قتل یک زن در سمنگان
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۹    ۱۳۹۴/۷/۲۲ کد خبر: 104124 منبع: پرینت

ریاست امور زنان ولایت سمنگان قضیه قتل جمیله 26 ساله فرزند تاج محمد و باشنده قریه یکه توت حضرت سلطان، مرکز ولایت سمنگان را چنین گزارش داده است.

شب 16/17 میزان سال جاری خانم مذکور که دارای چهار فرزند، توسط پدر شوهرش به اسم محمد قاسم به ضرب چاقو به قتل رسیده است. سمیله دختر قاسم که بدل خانم جمیله بوده است به خاطر حفظ جانش به خانه امن آن ولایت پناه برده و اظهار داشته است که پدرم قاسم چندی قبل مادرم را نیز بر اثر لت و کوب به قتل رسانده است.

متهم محمد قاسم فعلا گرفتار گردیده است و قضیه تحت تحقیق قرار دارد.

وزارت زنان همواره از طریق نشرخبرنامه ها، اعلامیه های مطبوعاتی و برنامه های متعدد هر نوع اعمال خشونت آمیز علیه زنان را در مرکز و ولایات شدیدا محکوم نموده، همکاری ارگان های ذیربط را در پیگری از قضایای خشونت و دستگیری عاملان آن به اسرع وقت تاکید نموده است، همچنان خواستار همکاری رسانه های جمعی و علمای کرام در راستای بیداری اذهان عامه شده است.

این وزارت مکلفیت خود می داند تا تمام نهادهای حقوقی و قضایی را در امر زدودن خشونت علیه زنان بسیج و سهیم نماید.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   محمد قاسم هم مسلمان است به نظر او دیدن تلویزیون خواندن ورفتن مکتب دختران گناه دارد! اما زمانیکه چاقو را وحشیانه میگیرد وما نند یک قصاب بالای زن مظلوم حمله میکند کاراسلامی کرده وهیچ گناه نـــکــرده کــه برابر به گنـــــاه دیـــدن تلــــــویــــزیــــون باشد حتما به جنت میرود وغازی هم شده !! براستی که ما خیلی غــــــیــــــــــــــرت داریم !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است