حکومت وحدت ملی با آمریکا همکار است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۹    ۱۳۹۴/۷/۲۱ کد خبر: 104083 منبع: پرینت

حکومت وحدت ملی با آمریکا همکار است.

غلام فاروق مجروح عضو مجلس نمایندگان گفت: بیرون کشیدن نیروهای خارجی در سال 2014، ایجاد یک حکومت نوپا در این سال و امضای یک تفاهمنامه غیر قانونی با آمریکا، همه می توانست برای ناامن کردن افغانستان کافی باشد.

وی افزود:جای تعجب و سوال است که هنگامی که خارجی ها برای اولین بار به افغانستان آمدند به طور دقیق همه مکان های طالبان را می دانستند و با دقت بسیار آنها را هدف قرار می دادند اما حالا که چهارده سال از حضور آنها در افغانستان می گذرد، نمی توانند تشخیص دهند که آنها در کجا فعالیت می کنند تا بتوانند از عملیات آنها جلوگیری کنند.

مجروح گفت: علاوه بر اینها، با وجود اینکه حکومت وحدت ملی یک روز پس از تحلیف، پیمان امنیتی را امضا کرد، تا به حال نتوانسته است آمریکا را هدایت دهد که دشمن کجاست و شما کجا را باید هدف قرار دهید؟

وی اظهار کرد: نتیجه این است که آمریکا با حکومت وحدت ملی همکار است و پروژه خود را که همان ناامن کردن شمال است، به خوبی به پیش می برد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   درست فر مو دید وکیل صا حب محترم

>>>   حکومت در برابر مردم اش ملزم است نه در برابر امریکا دوستی وعهدو پیمان با امریکا در شرایط حاضر که اتش جنگ را پاکستان بواسطه غلامان خود فروخته شده شان بنام طالبان در کشور ما شعله ور نموده اند کار خوب است باید حکومت در هر تعهد وپیمان باکشور های جهان منجمله امریکا مصالح کشور را در نظر داشته باشند نه اینکه حفظ چوکی وقدرت خودشانرا مقدم بدانند .
سید باسط هاشمی

>>>   باید امریکا همیـــن پارلـــمـــــان را هــــدف قراردهد تا درد سر بزرگ از حکومت ومردم برطــرف شـــــود

>>>   اگراین کاردرست است درپارالمان باش واگرغلط است درپارالمان چی میکنی این گپ را بدون شما تمام دنیا میفهمد که حکومت ما با امریکا همکاراست وباید هم باشد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است