طالبان استانداردها را می شکنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۶    ۱۳۹۴/۷/۲۱ کد خبر: 104061 منبع: پرینت

طالبان از شجاعت خبرنگاران در پوشش خبری جنگ در قندوز و برملا ساختن جنايات شان توسط خبرنگاران شجاع برآشفته شده اند. تهديد نمودن خبرنگاران و اهل مطبوعات توسط اين گروه سفاک خلاف تمام نورم ها و موازين حقوق بشري بوده و يكبار ديگر چهره اصلى اين آدمكشان حرفه ای را برملا می سازد.

از دولتی كه برای بابای گوسفندان (امرخيل...) موتر زره و ده ها نفر محافظ داده است انتظار نمی رود تا در حفظ جان شهروندانى كه از طرف گروه های تروريستى تهديد می شوند اقدام مسوولانه نمايد زيرا محافظان و موتر زره را برای ( پدر تقلب - امرخيل خاين ) داده اند و به همين سبب برای شهروندانى كه تحت تهديد بالفعل هستند محافظى وجود ندارد.

اميدوارم بزرگانى كه دارای توانايى های مالی و نظامی هستند با امكانات دست داشته شان در حفظ امنيت اين خبرنگاران شجاع بكوشند و نگذارند تا انعكاس حقايق در مناطق بحران های امنيتی كه توسط اين خبرنگاران شجاع صورت می گيرد متوقف گردد.

محمدامین حنیف


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هرکسیکه به ضیاالحق امر خیل این خاین تقلبکار ودزد ارای پاک مردم موتر زره وبادیگار داده است انهم از جمله خیانتکاران بوده ونفرین شده ملت اند امر خیل خاین چه کاره است که از ملکیت عامه وپول بیت المال حاتم بخشی کند انهم بکسی که در حق ملت خیانت نا بخشودنی را انجام داده است خیانت اشکارا ومستند وواضح رسانه یی شده که به هیچ وجه شرکای تقلبکار ان انرا از انجام چنین عمل اش تبریه کنند جز اینکه چهره های همکاران ان واضح ونمایان بمردم سازد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است