ویدیو کنفرانس رییس جمهور با والیان 7 ولایت
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۱    ۱۳۹۴/۷/۲۱ کد خبر: 104055 منبع: پرینت

رییس جمهور، در صحبتی که با والیان 7 ولایت، در خصوص اوضاع و مسایل امنیتی داشت، پس از شنیدن گزارش و صحبت های محمدطاهر زهیر والی بامیان، از ساختن سرک بامیان، دوشی به صورت اساسی و آسفالت آن اطمینان داد و این کار را بخشی از وعده‌های اساسی خود جهت پایان دادن افغانستان مرکزی از زندان جغرافیایی و بدیلی برای سالنگ عنوان کرد.

در این ویدیو کنفرانس، محمد طاهر زهیر والی بامیان تهدیدها، اقدام ها، مشکلات و پیشنهادات در ارتباط به بخش امنیت در بامیان، همچنان موضوعات مرتبط به حکومتداری را با رییس جمهور مطرح کرد.

در این ویدیو کنفرانس علاوه بر رییس جمهور، وزیر داخله، سرپرست وزارت دفاع ملی و رییس عمومی امنیت ملی شرکت داشتند و هدایت و رهنمودهای لازم را ارایه کردند.

در اتاق بامیان نیز در کنار مقام ولایت، محمد آصف مبلغ معاون ولایت، جنرال هاشم یاسین فرمانده مرکز هماهنگی، جنرال عبدالمبین ایزدیار فرمانده امنیت و جنرال حیات الله روستازاده رییس امنیت ملی حضور داشتند.

محمد طاهر زهیر


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   5 سال پیش کار ساخت سرگ بامیان-دوشی عملا به شدت و طور اساسی شروع شده بود که به دلایل نامعلوم متوقف داده شد و حالی اگر همان پروژه باشد که صحیح است و در غیر آن به این گپها اعتبار نیست
بامیانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است