افزایش حملات به محل اقامت پناهندگان در آلمان
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۳    ۱۳۹۴/۷/۲۱ کد خبر: 104028 منبع: پرینت

رییس اداره فدرال جنایی آلمان از افزایش چشمگیر حملات روی محل اقامت پناهندگان در سال جاری و در سایه هجوم مهاجران به آلمان خبر داده و در این باره ابراز نگرانی کرد.

به گزارش روزنامه "اشتوتگارتر ناخریشتن"، بر اساس اطلاعات اداره فدرال جنایی آلمان ( ( BKA تا به حال در آلمان حدود 500 حمله تروریستی روی محل اقامت پناهندگان در سال جاری وجود داشته است. همچنان شمار عاملان این گونه اقدامات که قبلا مرتکب هیچ جرم سیاسی نشده بودند نیز رو به افزایش است.

بر این اساس شمار حملات روی محل اقامت پناهندگان در سال جاری به شدت افزایش پیدا کرده است.

به گفته "هولگر مونش" رئیس اداره فدرال جنایی آلمان تا به حال حدود 500 مورد حمله علیه محل اقامت پناهندگان وجود داشته است که همچنان شمار آن رو به افزایش است.

وی همچنین افزایش تعداد عاملان این گونه حملات که قبلا مرتکب هیچ گونه جرائم سیاسی نشده بودند را بسیار نگران کننده خوانده و پتانسیل های گرایش به راست افراطی در آلمان را رو به افزایش ارزیابی کرد.

این مقام امنیتی در آلمان درباره خطر ترور در کشورش گفت: تا به حال حدود 70 مدرک درباره ارتباط احتمالی پناهندگان با شبه نظامیان افراطی داعش وجود داشته است اما هیچ مدرک مشخص و مطمئنی درباره این گونه ارتباطات واقعی وجود نداشته است.

بر اساس گزارش های منتشر شده ظاهرا یکی دیگر از مکان های در نظر گرفته شده برای اسکان پناهندگان در مکلنبورگ-فورپومرن آلمان شب گذشته در شعله های آتش سوخت.

بر اساس اطلاعات پولیس، این ساختمان سه طبقه در زمان آتش سوزی که شنبه رخ داد خالی از سکنه بود.

در روزهای گذشته در یکی دیگر از محل های اقامت پناهندگان در شهر برمن نیز درگیری هایی رخ داد که طی آن سه نفر مجروح شدند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است