هشدار سفارت آمریکا از یک حمله در کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۹    ۱۳۹۴/۷/۲۰ کد خبر: 103986 منبع: پرینت

سفارت آمریکا از وقوع یک حمله انتحاری پیچیده در بالای دفتر مرکزی سازمان ملل متحد در کابل خبر می‌دهد.

این سفارت روز یکشنبه اعلامیه‌ ای را نشر کرد و گفت: هراس‌افکنان می‌خواهند در تاریخ 12 اکتبر حمله انتحاری پیچیده‌ ای را با استفاده از موتر مملو از مواد انفجاری بالای دفتر مرکزی سازمان ملل یا ساختمان‌های مربوط به آن در کابل انجام دهند.

سفارت آمریکا در کابل از شهروندان این کشور می‌خواهد تا از رفتن به این بخش‌ها خودداری کنند. سفارت آمریکا همچنان در یک پیام اضطراری به شهروندان اش هشدار می‌دهد که اگر می‌خواهند به افغانستان بیایند صرف نظر کنند و همچنان آنانی که در افغانستان هستند گزینه برگشت را بررسی کنند.

این سفارت می‌گوید: وضعیت امنیتی افغانستان متزلزل است و تهدید برای شهروندان آمریکا در این کشور وجود دارد.

این در حالی‌ است که یک حمله انتحاری در منطقه جوی شیر شهر کابل کاروان نیروهای خارجی را هدف قرار داده است.

حاج نصیراحمد مبشر


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   یک راه مردی، گریز است.

>>>   ... به غربیها و امریکاییهای جنایتکار . طالب و داعش نوکر شما جنایتکاران بیدین غربی است .

>>>   این برادر خاک پر از کحا امده است

>>>   در حالیکه دقیق از حمله انتحاری سفارت امریکا دارد پس چرا انرا خنثی نمیکند وعلملین وطراان انرا گرفتار نمیکند که هشدار صادر میکنند ومردمان شهر کابل را به تشویش می اندازند .

>>>   حمله به تاءسیسات و دفاتر دولتی افغانستان، بیشتر و پیشتر از هر کسی به امریکایی ها معلوم است. شاید طرح حمله را بگونهء مشترک، ریخته باشند !

>>>   مثلیکه خون امریکایی ها و یا کارمندان ملل متحد از خون افغانها رنگینتر است.ملت سوال مینماید که معاهده اسارت بار، ننگین و ذلتبار امنیتی با امریکا به چه منظوری به امضاء رسید که امروز حتی در مورد امنیت کابل هم تشویش وجود دارد.امضاءکننده گان میتوانند جواب بگویند؟

>>>   اگر انتحاری است از امریکاست اگر طالب است از امریگاست اگر داعش است از امریکاست. اگر اشرف غنی وعبدالله است از امریکاست فقط گپ دادن مردم است. مردم افغا نستان وقت فهمیده و هوشیار شده و کسی نیست که به داد شان برسد
عادلیار کابلی

>>>   امریکا چقدر عاجز شده که هشدار می دهد . امریکا به چه درد می خخورد خخوب جلو ان را بگیرد . اینقدر بدبخخت شده که به امید افغان ها شیشته است

>>>   این هم یک مبارزه سرد و زیزپرده امریکایی هاست که وضعیت را خراب نشان بدهند و مزدوران خود را روحیه بدهند امریکا خود پدر طالب و داعش است .

>>>   #انگشتهای دستمان یکی کوچک، یکی بزرگ، یکی بلند، یکی کوتاه ، یکی قوی، یکی ضعیف، اما هیچکدام دیگری را مسخره نمیکند.! هیچکدام دیگری را له نمیکند رای دیگری تعظیم نمیکند.! آنها کنار هم یک دست میشوند و کار میکنند..! گاه ما انسانها اگر از کسی بالاتر بودیم، لهش میکنیم و اگر کسی پاین تر بودیم ،او را می پرستیم، شاید بخاطر همینکه یادمان باشد، نه کسی بنده ماست.! نه کسی خدا ی ما.! خداوند انگشت ها را اینگونه آفرید با هم باشيم و کنار هم باشیم آنگاه لذت یک دست بودن را میفهمیم..! یادمان باشد با شکستن پای دیگران ما بهتر راه نخواهیم رفت، با شکستن دل دیگران ما خوشبخت تر نمی شویم کاش بدانیم.! اگر دلیل اشک کسی شویم..! کاش انسانها *انسان*بودند. ..!!!!!!!
Muhammmad Muhammad Eisa Nayab

>>>   آمریکا داعش طالبان القاعده بوکو حرام و انگلیس همه از یک تبار اند. کسی که در این مسئله شک کند یا نادان است و یا با دشمنان اسلام هرجا گرفتاری است زیر سر آمریکا و انگلستان است.
مجاهد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است