پیام ریاست اجرایی در پیوند به حمله ترکیه
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۴    ۱۳۹۴/۷/۲۰ کد خبر: 103982 منبع: پرینت

با تاثر و اندوه فراوان اطلاع حاصل نمودیم که در اثر انفجارات تروریستیی در شهر آنکارا در ترکیه به وقوع پیوست بیشتر از صد تن کشته و زخمی شدند. با شدیدترین الفاظ این حمله تروریستی را محکوم می‌کنیم و مراتب تسلیت و همدردی عمیق خود را به دولت و ملت نجیب ترکیه ابراز نموده و از خداوند منان برای بازماندگان حادثه صبر و برای مجروحان شفای عاجل استدعا می‌نماییم.

با استفاده از فرصت، باید یاد آور شد که تروریزم دشمن مشترک همه انسان‌ها است و این پدیده‌ شوم در ترکیه و همه روزه در افغانستان و سایر کشور‌ها قربانی می‌گیرد.

ایجاد هماهنگی و مبارزه مشترک برضد تروریزم مسوولیت مشترک دولت مردان همه کشور‌ها می‌باشد. تروریزم ملت، قوم، زبان و نژاد نمی شناسد و هدف ترویریستان کشتار انسان‌ها وحشت آفرینی است.

ما به توانایی و جدیت دولت ترکیه در امر مبارزه برضد تروریزم باورمند هستیم که به زودی بساط تروریرم و دهشت افکنی را برخواهند چید و زمنیه زندگی را در فضای صلح و امنیت به شهروندان این کشور مساعد خواهد ساخت.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در فكر وطن خود باش كه فردا درخواب باشى كه باطلان در بالاى سرت رسيده در غم مردم باشيد كه مردم كشته نشود دشمن را از اخرين زورتان ضربه بزنيد تا ديگر نا م افغانستان شود جانش را لرزه بگيرد
م. ى


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است