بدبختی های امروز نتیجه قوم گرایی کرزی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۴    ۱۳۹۴/۷/۱۹ کد خبر: 103918 منبع: پرینت

تمام بدبختی های امروز میهن نتیجه همگرای و قوم گرای جناب حامد کرزی رییس جمهور متقلب و عوام فریب قبلی است.

رابرت گیتس وزیر دفاع قبلی آمریکا در کتاب خود از حامد کرزی قاتل سران جمیعت اسلامی و بزرگان قوم در مشرقی و جنوبی چنین می نویسد!
وزیر دفاع پیشین آمریکا می گوید: کرزی طالبان را در شمال جابجا ساخت!

رابرت گیتس وزیر دفاع پیشن آمریکا در کتاب خاطرات گفته است که حامد کرزی رییس جمهور پیشین افغانستان از همان سال های دور دوم حکومتش به جابجایی طالبان در شمال آغاز کرد.
رییس پیشین پنتاگون همچنان در این کتاب نوشته که آقای کرزی در یک نشست محرمانه در ارگ کابل از من خواست تا در از بین بردن سران جبهه شمال و تضعیف آنها با او همکاری نمایم.

در این کتاب آمده است: کرزی به من گفت : بزرگترین تهدید در برابر حکومت من جبهه شمال است نه طالبان.

بر اساس نوشته گیتس، کرزی افزود: حداقل دست مرا در تقویه طالبان باز بگذارید تا بتوانم از آن طریق تفنگ سالاران را از بین ببرم.

کرزی جابجایی افراد مسلح طالبان را با فامیل های شان به کمک کشور انگلیس و همکاری سازمان مواد خوراکی ملل متحد (WFP ) از پاکستان به نام عودت کنندگان و بیجا کنندگان آغاز کرد.

آريانا بزرگ


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   از خدا میخواهم که همچو داکتر نجیب چاه کن در چاه شود و اولین کسی را که قربانی مینمایند خود کرزی باد انشاالله نمیدانم این رهبران از این مردمان گرسنه چی میخواهند ؟

>>>   یادم است در آن زمان همه روز کرزي خبیث در سخنرانی های که از طریق تلویزیون همیشه میگفت خارجی ها افراد طالب ها را توسط چرخ بال ها از منطقه جنوب به مناطق شمال جابجا می کند پس این دلقک برای مردم بیچاره فیلم بازی می کرد ... بر همچون اشخاص فاسد و خائنین که به مملکت خودش خیانت می کند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است