مبلغان طالب و داعش را بازداشت کنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۸    ۱۳۹۴/۷/۱۹ کد خبر: 103905 منبع: پرینت

جنگ روانی، از مهم‌ترین ابزارهای دهشت افکنان است که با استفاده از آن تلاش می‌کنند روحیه‌ مردم و نیروهای امنیتی را ضعیف ساخته و زمینه‌ از هم‌پاشی اجتماعی و بی‌باوری نسبت به نیروهای امنیتی را در میان فراهم کنند.

پس از سقوط شهر قندوز به دست طالبان، موجی از شایعات و نگرانی‌های بی بنیاد توسط افراد هم‌سو با طالبان در دانشگاه‌ها، مکاتب، خوابگاه ها، مراکز اجتماعی و گوشه‌های شهر، مبنی بر حملات تهاجمی طالبان بر مزارشریف پخش می‌شود که به شدت برای شهروندان نگران‌کننده و آزار دهنده است.

در وضعیتی که نیروهای شجاع امنیتی آمادگی هرگونه سرکوب و خنثاسازی برنامه‌های دهشت افکنی را در ساحات ولایت بلخ دارند، این شایعات کمک می‌کنند تا طالبانِ شکست‌خورده روحیه گرفته و مردم نا امیدتر گردند.

به عنوان یک شهروند که حفظ و آرامش شهر و مردمم را مهم‌تر و برتر از هر چیزی می‌دانم، از مسوولان کشفی و امنیتی ولایت بلخ جدی تقاضامند هستم تا افرادی را که در هم‌سویی با دهشت‌افکنان با پخش شایعات در مراکز تعلیمی و اجتماعی می‌خواهند بلندگوی دهشت و ترور باشند را بازداشت نموده و به سزای اعمال شان برسانند.

من به توانمندی نیروهای امنیتی بلخ باور دارم و امیدوار هستم با تمام توان و قوت علیه تروریست‌ها و مبلغان آنان وارد عمل شده و برای مردمِ این شهر، آرامش و دلگرمی به زندگی را تامین کنند.


مختار وفایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اشــرار مــخـــتـــارند هرچه می خواهند بکنند حکومت ما بیطرف است مداخله نمیکند

>>>   اول بایداشرف غنی وکرزی رادستگیرکنید همه طالبهانابودمیشود

>>>   شورای امنیت به مقر ISI پاکستان تبدیل شده حملات طالبان ازآن شوراء رهبری وتنظیم می شود. ولسوالی ها اولاَ اکمال سلاح ومهمات می شود بعداش بدست طالبان سقوط نموده طالبان اکمال می شوند .ازشورای امنیت ملی سوال شود که طالبان شمال ازکجا اکمال می شود سلاح ومهمات خود را ازکدام مسیر اکمال مینمایند؟؟؟؟؟؟ به نظر من شورای امنیت باید تصفیه کاری شود .عبداله جان اگر کار کرده نمیتوانی عاجل استعفاء بدهید
وهاب ازبغلان

>>>   مگر انسان برادر ناراض خود را کیفر میکند,اشکال از ماست که امید به بهتر شدن اوضاع داریم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است