قندوز به استخبارات پاکستان فروخته شده بود
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۳    ۱۳۹۴/۷/۱۹ کد خبر: 103900 منبع: پرینت

قندوز در بدل دوصد میلیون دالر و ولسوالی ارچی در بدل چهار میلیون دالر توسط عمر صافی والی قندوز معامله گردیده بود.

یکی از مسوولان ولایت قندوز که نخواست نامی از او برده شود گفته است که محمد عمر صافی این معامله را انجام داده و تمامی اسرار نظامی را بدست دشمن سپرده بود.

از سویی هم اولین بار فرار منسوبین امنیت ملی از شهر قندوز و سپرده میلیون ها فیر مرمی و بیشتر از 2 هزار میل اسلحه از دیپوی ریاست امنیت ملی بر این خبر و گفته های این مسوول نظامی مهر صحت می گذارد.

شنیده می شود که حنیف اتمر با تاکید زیاد محمد عمر صافی را به این ولایت فرستاده و رییس جمهور اشرف غنی خود از معامله های پنهانی وی با استخبارات پاکستان خبر داشته است.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اولیـــن والــی حکومت وحــدت ملی واولیـــن ســـقـــوط یک ولایت ! امنیت نا ملی را بگذارید به دسیسه بازی انتقام گیری ودزدی دریک اداره حکومتی پرسونل امنیت ناملی تا حال دو عراده موتر های شخصی مامورین را سرقت کرده اند هدف سرقت آنها دسیسه ساختن برای کس دیگر وبدست آردن پول حرام برای ساختن شیرپور یا تجارت اگر پولیس ملی نباشد پاکستانی ها واشرار با همان لباس چپلک وموتر سایکل ومشاورین پاکستانی این اردوی ملی که البسه وتجهیزات امریکائی آب معدنی واسکت زره عینک شب بین وتانک مشاور امریکائی دارد را زنده به پاکستان میبرند امنیت ملی را برده نمیتوانند چون آنها میگریزند وبکابل می آیند حـــــیـــف این مقدار مرمکی وسلاح که به یک اداره بی هدف وبی انگیزه داده میشود باید همان مهمات وسلاح راهم به پولیس میدادند
ر

>>>   بلی همه چیز امکان دارد در بین این قاشیزم در غیر ان کندز به این ساده گی سقوط کند از عقل بالا است تا که معامله ای صورت نگرفته باشد
نور پنجشیر کابل

>>>   غنی خایین بادوستانش تمام افغانستان را به استخبارات پاکستان خواهد فروخت وتمام مردم افغانستان رابخاک وخون خواهدکشید.

>>>   اميد وارم مردم افغانستان به اندازه كافى از رويداد هاى چند سال پسين تجربه گرفته و اموخته باشند و در روز هاى سرنوشت ساز سرتنبه گى پيشه نكنند و به حرف انهاى كه قدرت خود را بر ارمان هاى ملت برترى مى دهند گوش ندهند. من باور دارم ملت ميتوانست جلو انتصاب غنى را بگيرند، و جهان را مجبور به قبول خواسته هاى خود كنند ، زياد فرياد زديم اما كسى نشنيد. روز هاى انتخابات روز هاى سرنوشت بود بار ها فرياد بر اورديم كه مردم يك هفته كار نرويد مبارزه كنيد تا سالها ارام باشيد اما كسى نشنيد . همين اكنون نيز مردم اگر بخواهند مانع قوى تَر شدن تروريزم ، سقوط شهر ها و بازى با سرنوشت شان ميتوانند شوند. ولى اراده ندارند ، اين ملت را بايد اراده و انگيزه داد و اموزش داد تا از منافع خود با راهكار هاى ساده تَر ولى كاراتر دفاع كنند. بدانيد كه تعين كننده سرنوشت خود شما هستيد ، غنى را امريكا نه شما اورده ايد چون خاموشى اختيار كرديد، كهن دژ را طالب سقوط داد ولى شما همكارى كرديد چون يك روز بخاطر دفاع از جان و مال خود ولايت و والى را كه مركز طالب و طالب پرورى شده بود اتش نزديد هر چند اگاه بوديد كه جنايت در راه است. پس شكايت امروز از براى چى!؟ مردم كابل هم اگاه باشند كه خاموشى انها در مقابل اتمر و غنى ميتواند انها را روزى مانند كهن دژ در چنين وضعيتى قرار دهد!

>>>   قندوز ستانکزی به طالبان فروخت به دیکتی غنی

>>>   غنی افغانستان را به پاکستان فروخته است. غنی و عبدالله عرضه دولتداری ندارند

>>>   فاروق وردک وزیر معارف قبلی طالب نکتایی پوش دزد چطور میتواند هیأت حقیقت یاب در بررسی رویداد قندوز باشد کسیکه میلیون ها دالر و میلیون ها افغانی را به نام مکاتب خیالی و معاش معلمین خیالی دزدی کرد دولت باید در باره دزدی های خود فاروق وردک اول هیأت حقیقت یاب تعین کند نه اینکه او را به در جمع هیأت حقیقت یاب به قندوز روان کند

>>>   درسقوط کندز حنیف اتمر، اشرف غنی ، عمر صافی ، ریس امنیت ملی ، معصوم استانکزی ، گلاب منگل دست دارند
وهاب ازبغلان

>>>   کندز را کسی فروخته است که سال ها در پاکستان دال خورده است یعنی ...

>>>   توسط والی قندوز به همکاری غنی...

>>>   شاه شجاع پدر اینها بود که وطن را به انگلیس فروخت واین وطن فروشان هیچوقت بوطن ومردم رحم نکردند ملیون ها مردم کشته میشود وهزاران طفل یتیم واین وطن فروشان بفکر دالر های که میخواهند در کشورهای خارجی سرمایه گذاری کنند بلا دپس مردم ووطن دالر زنده باشد
بینام از وردک

>>>   البته این پول را قه پولیس و اوردو و قوماندانان فسادی شر وفساد داده باشد تا جنګ نکند پس بګویید قوماندانان فسادی قومی این معامله را انجام داده

>>>   هموطنان عزیز.
چند ماهه میشود که تماماَ رسانه ها ازقول بعضی ازمسولین دولتی وتحلیگران سیاسی ازکلمه ستون پنجم صحبت نموده مطبوعات را مصروف نموده ولی هیچ کس از افراد واشخاص ستون پنجم نام نمیبرند من مجبور شدم که ازنظر خود افرا د ستون چهنم ویا ستون پنجم را افشاء نمایم .
1 ـــ حنیف اتمر.
2 ــ اشرف غنی .
3 ــ عمر زاخیلوال.
4 ــ فاروق وردک .
5 ــ عمر صافی والی سابق کندز.
6 ـــ معصوم استانکزی .
7 ـــ گلاب منگل .
8 ـــ انورالحق احدی.
9 ـــ محمد اکبر بارکزی سابق وزیر معادن .
10 ــ اسماعیل یون .
11 ـــ امرخیل ریس سابق گوسفندان انتخابات .
12 ـــ خرم ریس دفتر کرزی .
13 ـــ وغیره ....
وهاب ازبغلان

>>>   پس لچک ها باید پرسان کنند
بدخشانی

>>>   فهیم افغانستان را در مقابل هفت میلیون دالر بالای امریکا فروخت. چطور یک ولایت به دوصد میلیون فروخته میشود. به جز خرافات و بزله ګولی طفلانه چیزی دیګری نیست.

>>>   کندز فروخته شد تا که نیرو های امریکایی در افغانستان باقی بمانند...

>>>   بــل آن نزد کیست؟ پول به کلدار اخذ شده یابه دالر وافغانی؟

>>>   قندوز توسط امریکا پاکستان و ستون پنجم در ارگ فروخته شد

>>>   افغانستان را فهیم نه بلکه کرزی و خلیلزی فروختند۰ اهل قبیله ... وطن فروش هستند

>>>   اصطلاح ستون پنجم در مورد کسانی بکار میرود که خود در داخل کشور خود، در لباس دوست ؛ در تبانی پنهانی با دشمن، به نفع دشمن و به ضرر کشور و ملت خود، کار و پیکار میکنند.
یعنی جاسوس استخبارات کشور بیرونی استند ! مصداق واضح این واژه در افغانستان : البته در راس همهء اینها، بدون شک آقای حامد کرزی رئیس جمهور پیشین افغانستان قرار دارد !

>>>   خاک فروشی‌های.... از اول پیدایش‌شان در خراسان با اسناد و تاریخ وار !از بازی بزرگ تا معامله بزرگ !
-۱۷/۰۶/ ۱۸۰۹ امضای معاهده سه فقره‌ای دوستی‌ میا‌‌ن شاه شجاع و مونت استورات الفنستین انگلیس در پشاور .
-۲۶/۶/۱۸۳۸ امضای معاهده ۱۷ ماده‌ای میا‌‌ن شاه شجاع و نماینده انگلیس و رنجیت سنگ در لاهور .
-از سال ۱۸۳۴ تا سال ۱۸۴۲ جنگ خراسان و انگلیس...ها با انگلیس بودند .
-روز ۶/۱۸/۱۸۳۹ داخل شدن شاه شجاع به کابل با بدرقه نیرو‌های انگلیس بادار‌های ۳۰۰ سال ...ها .
-روز ۱/۱/۱۸۴۳ امضای معاهده ۱۸ ماده‌ای میا‌‌ن سران قبائيل .... و انگلیس برای ماندن انگلیس در کشور و...
-۲۶/۱/۱۸۵۷ امضای معاهده همکاری ( غلامی ) میا‌‌ن دوست محمد خان .... با انگلیس‌ها .
-از سال ۱۸۷۸ تا ۱۸۸۰ میلادی جنگ خراسانیان با انگلیس که به دروغ ( ... انگلیس) میگویند .
-روز ۲۸/۵ ۱۸۷۹ امضای معاهده گندمک خاک فروشی کلان توسط یعقوب خان وطن فروش... با لویس کیوناری انگلیسی‌.
-روز ۱۲/۱۱/۱۸۹۳ میلادی امضای معاهده دیورند توسط عبدل الرحمن خان .... خاک فروش با دیورند انگلیسی‌ .
-روز ۱۳/۴/۱۹۱۹ میلادی امضای معاهده راولپندی میا‌‌ن امان الله خان وطن فروش با انگلیس‌ها که به دروغ آن را استقلال میگویند .
-روز ۴/۵/۱۹۱۹ شروع جنگ خراسانیان و اگلیس که به دروغ جنگ (... انگلیس ) میگویند .
با این همه خاک فروشی و معامله گری و ناموس فروشی ، اینها ... چه حقّی در این کشور دارند که هنوز وطن وطن میگویند و ( دا زما بابا وطن ، دا زما دادا وطن ) کدام دادا ؟ کدام بابا ؟ کدام وطن ؟ حقّ تان را فروختید و وطن تان را به انگلیس آن زمان فروختید و دیگر اینجا حقّ ندارید و بروید گور تان را گم کنید شما خاک فروشان !!

>>>   دست حامیان طالب را از "صدای امریکا" کوتاه کنید!
صدای آمریکا با نشر گزارشی با این عنوان: "طالبان: از کندز عقب نشینی کردیم، جنایت نکردیم" و آوردن ادعای دروغین و یک جانبه ی طالبان مبنی بر رد گزارش سازمان عفو بین الملل و دولت افغانستان، در حقیقت تهدید طالبان علیه رسانه های افغانستان به ویژه ‫طلوع‬ و ‫‏یک‬ را تایید کرده است. این گزارش در کنار دفاع از موضع طالبان، در اصل می خواهد بگوید که سازمان عفو بین الملل و رسانه هایی که از جنایت های طالبان در قندز گزارش های مستند نشر کرده بودند، دروغ می گویند و طالبان به کسی و نهادی آسیب نرسانده، حتا آن قدر پابند موازین حقوق بشری اند که با نظامیان اسیر هم کاری نداشته اند. در حالی که اسناد فروان نشان می دهد، طالبان با تصرف قندز در کنار کشتار غیر نظامیان و تاراج اموال مردم و نهادهای عامه، در زندان زنانه، خوابگاه دختران و جاهای دیگر به زنان تجاوز کرده، جوانان و کودکان نیروهای امنیتی را به قتل رسانده اند، اما متاسفانه یک تعداد آدم های فاشیست در صدای امریکا_ بخش افغانستان به دلیل تعلق قومی، در پی تبرئه ی تروریستان طالب برآمده و این گروه جانی و تروریست را از جنایت های انجام داده شان در قندز برائت می دهند. این هم پیوند گزارش صدای آمریکا و تصاویر از گزارش عفو بین الملل.
‪‬

>>>   جنرال هاي پاكستاني را كيها به خانه هاي خود راه دادند ؟ و كيها بعد از شكست شان در كهن دژ ؛ اين اژدهاي بي رحم را در تابوت ها، زنده به پاكستان انتقال مي دادند ؟ شرم كنيد از اينكه اعمال طالب را توجيه مي كنيد و بديگران تهمت مي بنديد !

>>>   ناسيوناليست هاي ... مانند جنرال طاقت، وكمال ساپي ؛ همين اكنون؛ براي طالبان قباحت زدايي ميكنند. آنها برعكس؛ مدعي استند كه : طالبان هرگز جنايت نكرده ونميكنند، اين گروه هاي شر وفساد ( شمالي تلوالي) استند كه بر نواميس مردم عادي وغير محارب تجاوز ميكنند، طالبان ازنظر آنها هرگز بانكها وصرافي ها را چور وچپاول نكرده اند ونميكنند. در بهترين حالت كه اگر اسناد ومدارك معتبر و قابل ديد هم به ناسيوناليستهاي...ارائه شود، ناسيوناليستهاي...؛ آنرا كار جنگجويان ازبيكستاني، چچني ً عرب وپنجابي ميدانند. آنها پشتونهاي پاكستاني را ازين حلقهء جنايت بدور مي افگنند. همين اكنون؛ ستنانكزي ؛،سرپرست وزارت دفاع؛ جنايات قندوز را كار عربهاي القاعده، لشكر طيبهء كشميري، داعش، وجبهه النصره معرفي ميكند ويك حرف از طالبان ... بزبان نمي آورد.

>>>   البته در لست افراد ستون پنجم اقا کرزی فراموش نشود

>>>   چرا طالبان شکست خود را در قندوز پذیرفتند؟ طالبان در 14 سال اخیر هیچگاهی حاضر نشده اند شکست و حتا تلفات شانرا بپذیرند اما حالا اعتراف به شکست کرده اند. به باور من این یک بازی سیاسیست و یک نیرنگ ارگ کابل است. ارگ کابل برای تبرئه و پاک کردن دستش در جنایات قندوز در همدستی با طالبان ،از طالبان خواسته که شکست را بپذیرد تا تنش ها کاهش بیابد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است