دیدار والی بلخ با سرپرست وزارت دفاع ملى
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۱    ۱۳۹۴/۷/۱۸ کد خبر: 103825 منبع: پرینت

عطا محمد نور والى بلخ و رييس عمومى شوراى اجرايى جمعيت اسلامى در دفتر كارش با محمد معصوم استانكزى سرپرست وزارت دفاع ملى و هيات همراه ايشان كه در تركيب آن نماينده وزارت داخله نيز حضور داشت، ديدار نمود.

طى اين ديدار والى بلخ اوضاع ولايات شمال به ويژه ولايات قندوز، بدخشان، سرپل و فارياب را توضيح داد و نگرانى اش از بابت خرابى اوضاع در اين ولايات را با سرپرست وزارت دفاع ملى ابراز و بر توجه لازم و همه جانبه به بهبود اوضاع اين ولايات تاكيد نمود و اذعان داشت كه اگر سفر استانكزى قبلا صورت مي گرفت، مشكلات امنيتى اين ولايات بيشتر نمی شد.

محترم نور در حالي كه جنايات انجام شده توسط طالبان در قندوز را هولناک خواند، بر توجه بيشتر حكومت و نهادهاى امنيتى براى تغيير اوضاع قندوز و ساير ولايات شمال اشاره كرد.

رييس عمومى شوراى اجرايى جمعيت اسلامى، در حالي كه از توانايى نيروهاى امنيتى اظهار اميدوارى نمود بر تجهيز و رهبرى سالم آنها اشاره كرد.

سرپرست وزارت دفاع ملى با اظهار خرسندى از ديدار با والى بلخ، ديدگاه ها و نظريات محترم نور را در مورد اوضاع شمال دقيق و ارزنده توصيف كرد و از تدابير و آمادگى هاى حكومت براى تصفيه ولايت قندوز و بهبود اوضاع ساير ولايات شمال خبر داد و اذعان داشت كه نيروهاى امنيتى پاسخ جنايات طالبان را خواهد داد و براى آرامش مردم بيشتر از پيش تلاش خواهند كرد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بر ای این گو نه وزیر دفا ع جا ی شرم است که می رود نزد یک والی جا ی افسو س است

>>>   به عطا محمد نور بگویید که احتیاط کند که فریب نخورد و باز کدام انتحاری ره، مثلی که به جان ربانی برده بود، به جان تو نیارد.

>>>   خطاب به نظر دهنده اول،
چرا ناراحت میشوی که استانگزی به دیدار استاد عطاء محمد نور میرود، استانگزی در شهادت پروفیسور ربانی ملوث است و خوب میداند که مورد انتقاد استادعطاء نور قرار دارد اگر برای والی گرامی و قدرتمند بلخ بوت پاکی نکند بدون تردید هرگز از تیرس استاد رهایی نخواهد یافت، بهمین جهت صد دل را یکدل کرده و بزعم اینکه با این دیدارش میتواند برجنایات گذشته اش خط بطلان بکشد به دیدار استاد عطاء می شتابد و وعده همکاری و قلع و قمع طالبان تروریست و زناکار را میدهد- همه میدانند که استانگزی یک عنصر... طالبانی است که اشرف غنی احمد زی او را به پاس اینکه استاد ربانی را بشهادت رسانیده به وزارت دفاع معین کرده است- اگر اشرف غنی جاسوس آی اس آی نباشد چرا اینگونه افراد ضعیف و مجروح و متنازعه را در یک پست خیلی حساس تعیین مینماید چون اشرف غنی میخواهد که آی اس آی از همه حرکات نظامی و اجتوری وزارت دفاع افغانستان در جریان بوده مطلع باشد.
مریم ازکابل

>>>   با احترام
هيچ جاي شرم وعيب نه مانده، اين ها هر دو از يك كاسه ... تغذي ميشود، وغذا كه ميخورد ان از خارج وارد ميشود و هردو از ان مستفيد ميشود، واجنبي برايش ميگويد كه چہ بخوري وچه نه خوري،...با سلام
شكرالله قطغني

>>>   خبردار، با خبر ، هوشیار !
شتافتن سرپرست وزارت دفاع مشهور به استانکزی به بلخ و ملاقات استاد گرانمایه و افتخار مردم افغانستان استاد عطاء نبایستی سطحی و پیش پا افتاده ارزیابی گردد، من مطمئینم که استانگزی این جاسوس شناخته شده آی اس آی و قاتل شهید صلح روانشاد استاد ربانی، مطابق به برنامه جدیدی که برایش داده اند محراق انتحارات و انفجارات و دسایس بزرگی را متوجه بلخ بامی و شهر مقدس مزار نموده است، به استاد گرامی عطاء محمد نور و دوستان و پیروان گرامی اش گوشزد میکنم که متوجه توطئه ها و دسایس دشمنان افغانستان به ویژه استانگزی و اشرف غنی و اتمر باشند- زیرا اینها مصمم شده اند تا به هر قیمتی شده استاد عزیز و مجاهد نستوه عطاء محمد نور را با توطئه و دسیسه های خایننانه دچهار مشکلات و پرابلمهای عدیده بسازند و همانند توطئه کندز بلخ گرامی این سرزمین مولانای بزرگ را دچار انرشی نمایند، بایست خاطر نشان کرد که در توطئه ی کهن دژ (کندز) مردم افغانستان چهره های مشمئیز کننده ستون پنچم و جواسیس گستاخ آی اس آی را دیدند و شناختند که چگونه از درون ارگ توانستند استان کندز را به خاک و خون بکشانند ، سرمایه های شان را چپاول کنند و به نوامیس شان تجاوز روا بدارند- الان استانگزی ماسترمایند این همه فجایع به بلخ رسیده است، خداوند تمامی توطئه های دشمنان شرف باخته را نقش برآب کند.
بیدل همه دل

>>>   چرا در تلویزیون ها جنایات طالبان تشریح نمیشود و چرا ازگذشته شان یاد نمیشود

>>>   بااحترام
همه اين ها دست نشانده هاي اجنبي ها استند، مردم از انها گيله نه دارند، و روي تاريخ افغانستان را خوب سياه كرد، وخودشان هم از جمله نا به كار ترين حاكمان تاريخ شدند.
تشكر علي از باميان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است