وضعیت اقتصادی کشور نگران کننده نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۳    ۱۳۹۴/۷/۱۶ کد خبر: 103790 منبع: پرینت

وضعیت اقتصادی کشور آن گونه که تشویش کننده اعلام شده، نیست.

حمیدالله فاروقی استاد دانشگاه گفت: اقتصاد شکسته کشور متکی به مساعدت های خارجی ها است و با خروج خارجی ها فشار جدی بر اقتصاد کشور وارد شد.

وی افزود: تلاش های اساسی و استراتژیکی توسط دولت وحدت ملی برای به وجود آوردن تغییر در زندگی مردم، ثبات سیاسی و تامین رفاه روی دست گرفته شده است اما متاسفانه مشکل در پیام رسانی بوده است.

بر باور فاروقی وضعیت اقتصادی کشور آن گونه که تشویش کننده اعلام شده، نیست.

وی همچنین خاطر نشان کرد که گزینه بهتر از حکومت وحدت ملی نداشتیم و نداریم و کسانی که خود را مصروف مسایل واهی می کنند ثبات، امید و آرمان های مردم افغانستان را تهدید می کنند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   راســــت مـــیــگــویــــد !

>>>   بلی قابل تشویش نیست . به همین دلیل روزی 2000 هزار نفر از افغانستان راهی مهاجرت را در پیش میگیرند. قابل تشویش برای کسانی نیست که ماهانه 10 تا 20 هزار دالر از خزانه بیت المال دزدی میکنند

>>>   دولت بسیار ضعیف نا توان از عدم شایسته سلاری دربرنام سازی معیشت مردم و هم نداشتن شایستگی معاون اول بی صلاحیت و نماینده فوق اعاده آن محض نمایشی بی صلاحیت در تصمیم های ملی حوادثه قندوز دیگر نقاط افغانستان است.

>>>   حمیدالله فاروقی چرا حقیقت را از دید مردم کتمان می کنی رفتار بی برکتی خود گامیگی فرد مریض بی مغز دوم جهان باعث بحران اقتصادی امنیتی فقر بیکارگی بیچاره در بدری در کشور ما شده است. دستیاران ریس جمهور افراد کم تحصیل یا محض بی سواد معاون اول و نماینده فوق العاده آن تا تخصص و دانایی باشد.

>>>   اگر اشرف غنی ریس جمهور به وعده های شایسته سالاری خود پای بند است بهتر گذینه برای کرسی اداره امور اصلاحات و حکومتداری خوب داکتر یامحمد حیدر زاده است. چون داکتر یارمحمد حیدر زاده داکتر علوم است و هم هشت سال در شورای وزیران در بخش اصلاحات و حکومت داری خوب کارکر ده است و 8 سال تجربه کافی در امر اصلاحات و حکوت داری خوب دارد. و فعلا داکتر صاحب یارمحمد حیدر زاده در سویدن زندگی دارد

>>>   افسوس به این اقتصاددان و استاد پوهنتون که چنین اظهارات نا مسئولانه را انجام میدهد . البته اقای فاروقی اقتصاد دان قرن ..... هنوز نمیداند که حتی طفل های این کشور میدانند که افغانستان در حال فر ررفتن در گودال نا بودی اقتصادی است .اگر تجویزی گرفته نشود فاجعه ای در پیش خواهد بود .بهتر است که اقای محترم به عوض اینکه چنین صفصته ها ی عوام فریبانه را بگوید بهتر است که با چشمان بینا و نظریات واقیعبینانه به سر دم داران مملکت مشوره های مفیدی بدهد که باعث نجات افغانستان ازین فاجعه خطرناک اقتصادی گردد.
نواموز از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است