سلیمان خیل: دولت باید قندوز را محاصره کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۴    ۱۳۹۴/۷/۱۶ کد خبر: 103774 منبع: پرینت

به دست آوردن هدف با تلفات کم نیروهای نظامی و غیرنظامی هدف تاکتیک های نظامی است.

هی گل سلیمان خیل آگاه مسایل نظامی گفت: در تاکتیک نظامی به دست آوردن هدف با تلفات کم نیروهای نظامی و غیرنظامی مهم است.

وی افزود: برای دولت یگانه راه برای نجات مردم این است که کاری کند تا مهمات طالبان تمام شود و قندوز را محاصره کند.

به گفته سلیمان خیل در جنگ قندوز طالبان پیش از حمله، در شهر قندوز نفوذ کرده و در خانه های مردم جابه جا شده بودند.

حکومت باید از مردم و اموال آنان حفاظت کند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کـــــاش حکومت ما اینقدر قاطع و منسجم میبود که نمیگذاشت یک تن اشرار یا پاکستانی از قندز بیرون شود مرده یازنده همه را میگرفت اما حالا اگر طالب های باقیمانده خود شان بیرون شوند حکومت خوش میشود آنها بیرون نمیشوند شاگردان یک معلم که البسه گرم نداشت متوجه شدند که سیل چیزی پشم دارپوستین مانند را با خود میبرد به اسرار شاگردان معلم داخل سیل شد تاپوستین را بگیرد اما او خرس بود که غرق شده بودومعلم را محکم گرفت وقتی شاگردان دیدند معلم شان کش وگیر دارد گفتند : استاد اگر نمیشود پوستین را رها کن بیا !
معلم گفت من پوستین را رها میکنم اما پوستین مرا رها نمیکند حالا حکومت خوش است اشرار بروند اما آنها رها نمیکنند ورنه کسی قصد محاصره ندارد کاش بروند !
ر

>>>   کسانی که دشمنان ملت را مهمان گویا در خانه های شان جا داده بودند از جمله خاینین وطن بشمار می اید ودر قتل ویرانی انجام داده طالبان ای اس ای شریک جرم شان هستند باید همین خاینین مهمامن نواز دشمن را شناسی ومجازات کند واین مار های استین باید بمردم معرفی شوند .

>>>   کندز در بدل دوصد میلیون دالر و ولسوالی ارچی در بدل چهار میلیون دالر توسط عمر صافی والی کندز معامله گردیده است .یکی از مسئولین ولایت کندز که نخواست نامی از او برده شود گفته است که محمد عمر صافی این معامله را انجام داده اند و تمامی اسرار نظامی را بدست دشمن سپرده اند از سوی هم اولین بار فرار منسوبین امنیت ملی از شهر کندز و سپرده میلیون ها فیر مرمی و بیشتر از 2 هزار میل اسلحه از دیپوی ریاست امنیت ملی بر این خبر و گفته های این مسئول نظامی مهر صحت میگزارد .عدم بازپرس از محمد عمر صافی والی کندز توسط دولت نمایانگر آنست که رئیس جمهور اشرف غنی خود قصدآ این والی و دوست نزدیکش را به ولایت کندز فرستاده تا این ولایت را با تروریستان معامله نمائید . حالا تصمیم بدست ملت است که باید تصمیم بگیرند چون همین خاینین هستند که حتی امروز شهر کابل را هم به تهدید قرار داده اند با اینگونه سیاست های مرموزشان .

>>>   ازدولت مزدور و متقلب این کار بعید است. سر پرست وزارت دفاع اجازه ندارد بدون آی اس آی تصمیم بگیرد .غنی میتوانست نصف وطن را که مربوط آنهااست بفروشد. اما فارسی زبانان بفروش وطن تن نمیهند بلکه سر میدهند نه وطن. کوچیان ازین ملک نیستند. اصلا کوچ کرده آمده اند ووطن اصلی ندارند. امریکا غنی را نصب نموده تا طبق اوامر ش رفتار نماید نه برخلاف. لزا مجبوربود شخص وطن فروشی را مانند اتمر بهسرپرستی امنیت ریاست جمهوری بگمارد تا در لست ریاست جمهوری آینده که غنی آنرا نسبت مریضی وضعف بدنی به پیش برده نمیتواند. دوام داادهممی تواند.
زمانخلیل ازبدنه دولتمابی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است