کشف بقایای 2 جسد در ارگ
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۳    ۱۳۹۴/۷/۱۵ کد خبر: 103691 منبع: پرینت

اخیرا بقایای دو جسد، بقایای جسد پوسیده شده که زمان زیادی از آن گذشته است در جریان کار ساختمانی در محوطه قصر شماره یک ارگ ریاست جمهوری پیدا شده است.

طبق خبرنامه ارگ، بقایای اجساد متذکره که شامل دو جمجمه و استخوان های بدن انسان می باشد، به ریاست طب عدلی فرستاده شده است.

رییس جمهور بخاطر تکریم و شناسایی بقایای اجساد مذکور، کمیسیونی را که در ترکیب آن نمایندگان ریاست طب عدلی، نهاد داکتران برای حقوق بشر، کمیسیون حقوق بشر افغانستان و وزارت داخله شامل می باشند، توظیف کرده است.

کمیسیون، هویت اجساد مذکور را شناسایی و آنان را جهت تشیع و خاکسپاری به خانواده های شان خواهد سپرد و در صورت عدم دریافت اقارب آنان، بقایای اجساد در مطابقت به دستورات دین مبین اسلام از سوی دولت به خاک سپرده خواهند شد.

طریق آرین


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   (سال ها قبل مضمونی بنام این قصر است یا دامنگاه قصاب ) حقیقت همین است شاید کشته شده ها از زمان خانه خلق امین باشند یا زمان نادر ظاهرشاه

>>>   یعنی از علت و اینکه چه کسی آنان را کشته تحقیق نمی شود؟ اجسادی که در داخل ارگ پیدا شده معلوم است که از طرف ارگ نشینان کشته شده اند. حال در کدام دوره و زمان باید تشخیص داده شود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است