افشاگران جنایت قندوز فراری داده شدند! (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۵    ۱۳۹۴/۷/۱۵ کد خبر: 103687 منبع: پرینت

جناب رییس جمهور، طالبان بازداشت شده در قندوز کجا هستند؟ آیا فراری داده شدند؟

اخبار بازداشت شمار زیادی از طالبان در قندوز:
جناب غنی احمدزی آیا واقعا طالبان بازداشت و یا فرار داده شده اند، خبرنگاران محلی و شماری از اعضای جامعه مدنی خبر می دهند که سران طالبان و فرماندهان مهم آنان که در جنایت دست داشته اند بگونه ای فراری داده شده اند.

از قندوز خبر می رسد که فرماندهان طالبان به این علت فراری داده شده اند که مبادا دست داشتن مقام های مهم دولتی در تصرف قندوز را افشا کنند و جنایت کاران و متهمان به جنایت جنگی به دادگاه ها کشانده شده آبروی رییس جمهور و مقام های ارشد امنیتی در جامعه بین المللی رسوا شود.

شکی نیست که در چنین معامات ولسوالی فروشی افراد نظامی و سیاسی طالبان مخفی نگهداشته خواهند شد. احتمالا تعداد معدودی از افراد بسیار پایین رتبه طالبان بازداشت شده و احتمالا برای راضی ساختن مردم محاکمه شوند.

جناب رییس جمهور خاک زدن به چشم مردم دیگر فایده ای ندارد. حکومت شما نزد مردم مشرعیت ندارد. تظاهرات عظیم جوانان در کابل این را ثابت ساخت.

منجم زاده

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201510/201510070641283619.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   از قدیم گویند به عمل کار براید به حرف زدن نیست,حالا اگر یک نفر حتی اگر استاد دانشگاه باشد و به اصطلاح متفکر دوم جهان اما نتواند اوضاع را بهتر که هیچ حتی مانند گذشته نیز نتواند حفظ کند چه باید کرد باید فقط نظاره کرد تا کی سکوت تا کی بی اعتنایی این کشور ماست که هر روز در چشم دیگران حقیر شده میرود,اگر واقعا نمایندگان مجلس از مردم نمایندگی میکنند باید این خیال پرور بی کفایت را از قدرت عزل کنند وگرنه این جوی خون کماکان ادامه خواهد داشت.

>>>   اینها که روی خود را پیچ میکنند همه جنرالهای ارتش پاکستانی هستند

>>>   این طالبان مزدور وداعش وشورشیان باید فورا درصحنه جنگ نابود شوند

>>>   به هر کدام شان دولت ... ارگ پول و چپن بخشيده و با عزت در فابريکه طالب سازى ارسال مى کنند. غير پشتون و حتى نيمه پشتون قدرت ندارند...بالاى خواهرهاى ما طالبان... تجاوزکردند و ما خاموش و مدارا!!!! شرم چيزى خوب است. ما غير پشتونها بايد بشرميم!!!!!!
اصلن قدرت دردست شش برادران الپشتون است:
1- خليلزاد (پشتون) و کرزى (پشتون) در پشت پرده و رييس تشريفات وزارت خارجه (منور) خواهر زاده خليلزاد است که رياست تشريفات رياست جمهورى غين هم است . زلمى خليل زاد توسط منور هم کرزى را و هم غينى روده خشک را کنترول مى کند
2- غين (پشتون) معده و کله خشک
3- حنيف اتمر (پشتون) مشاور امنیت ملی رییس جمهور
4- معصوم ستانکزی (پشتون) وزير دفاع و غير پشتون کش و نايب قاتل استا د ربانى
5- علومى وزير داخله (پشتون)
دولت ارگ کابل و دولت واتيکان در چه چيزى مشترک دارند
دو پاپ کلیسای کاتولیک رومی در واتیکان
دو رييس جمهور در ارگ کابل
سرنگون باد دولت غين ساخته و بافته جان کرى

>>>   رنگ دست های شان سیاه سوخته است این... همه پاکستانی هستند .

>>>   طالبان اول و دوم هردو پاکستانی اند از دستهایشان بشناسید

>>>   نبلی انهای که روی خود را از خجالبی پوشانده ودر صف طالبان علیه مردم افغانستان می جنگند نه تنها که دست های شان سیاه است وپاکستانی ها هستند بلکه روی های شان خداوند درین دنیا سیاه کرذه است اگر کرنیل ها وجرنیل های پاکستان در جنگ دخیل نباشن چند خود فروخته شده از مردمان کشور ما که همه بی سواد اند پلان جنگ ومصارف جنگی از توان وقدرت انها بالا است جنگ وطن ما در مقابل تعرضات ومداخلات پاکستان است پاکستان برای بدست اوردن مقاصد شوم خود شان در کشور ما جنگ را براه انداخته است وچند نفر محدود خاکفروش را با خود همنوا کرده ونام شانرا طالب گذاشته اتش جنگ را در وطن ما شعله ور ساخته اند پاکستان دشمن افغانستان است .

>>>   همه دنیا میدانند نشان دادن ناامنی راهیست که دولت برای کمک گرفتن مالی ازجهان استفاده میکند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است