دیدار نماینده خاص اتحادیه اروپا با معاون وزارت خارجه
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۵    ۱۳۹۴/۷/۱۵ کد خبر: 103686 منبع: پرینت

مایکل میلیبن نماینده خاص اتحادیه اروپا برای افغانستان با حکمت خلیل کرزی معاون سیاسی وزارت خارجه ملاقات نمود.

در آغاز، معاو سیاسی وزارت خارجه، به تشریح اوضاع امنیتی کشور و شهر قندوز پرداخت و با یادآوری از پیشرفت ها و دستاوردهای نیروهای امنیتی در آن ولایت، اظهار امیدواری کرد تا این نیروها، با هماهنگی کامل در جهت پاکسازی آن ولایت از وجود مخالفان مسلح سعی و تلاش همه جانبه نمایند.

معاون سیاسی وزارت خارجه، در ادامه خاطر نشان ساخت که وزارت ها و اداره های مربوطه جمهوری اسلامی افغانستان تلاش جدی می نمایند تا به نیازمندی های شهروندان قندوز به صورت درست و همه جانبه رسیدگی نمایند.

معاون سیاسی وزارت خارجه با اشاره به دستاوردهای سفر هیات جمهوری اسلامی افغانستان به نیویورک و اشتراک در هفتادمین نشست مجمع سازمان ملل متحد، خاطر نشان ساخت که در این سفر هیات افغانستان، طی نشست ها و ملاقات های دو جانبه و چند جانبه و جلسات خاص برای افغانستان، با روسا و نمایندگان کشورهای منطقه و جهان، موضوعات مهم سیاسی و امنیتی افغانستان را به بحث و بررسی گرفتند.

همچنان در این ملاقات، دو طرف راجع به اوضاع سیاسی کشور، تقویت همکاری های منطقه ای، آمادگی برای نشست های بروکسل و وارسا برای افغانستان و مسایل مهم دیگر مربوط به افغانستان و منطقه، بحث و تبادل نظر نمودند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است