کنفرانس ویدیویی رییس جمهور با فرماندهان امنیتی
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۷    ۱۳۹۴/۷/۱۴ کد خبر: 103626 منبع: پرینت

منسوبین قوای امنیتی و دفاعی کشور باید بیشتر از پیش با مردم برخورد نیک داشته باشند.

محمد اشرف غنی رییس جمهور افغانستان صبح روز گذشته از مرکز ملی توحید در ارگ، از طریق ویدیو کنفرانس با فرماندهان قول اردوها و لوا ها و فرماندهان امنیتی و روسای امنیت ملی ولایت ها در مورد اوضاع امنیتی کشور، صحبت کرد.

در این ویدیو کنفرانس، رییس جمهور کشور از منسوبان نیروهای امنیتی و دفاعی بخاطر انجام عملیات های موفقیت آمیز اخیر تشکر کرده و گفت: کسانی که در این عملیات ها از خود شجاعت و دلیری نشان داده اند، باید تقدیر شوند.

رییس جمهور همچنین به فرماندهان و افسران نیروهای امنیتی گفت: در جریان عملیات ها، باید نیروها را به خاطر برخورد بهتر با مردم مورد تشویق قرار دهند.

وی افزود: در جریان عملیات در ولایت قندوز بعضی معلومات و شکایات در رابطه به برخورد نادرست و آزار مردم از سوی شماری از منسوبین نیروهای امنیتی به وی رسیده است.

رییس جمهور غنی، آزار و اذیت مردم و برخورد نادرست با آنان را خلاف قوانین نافذه کشور، قوانین بین المللی و دستورالعمل حقوق بشر و نیروهای امنیتی و دفاعی کشور خواند و به مسولان مربوطه تاکید کرده و گفت: باید جلو این چنین سرپیچی ها و اعمال نادرست را بگیرند.

رییس جمهور کشور در پایان گفت: یکی از تفاوت های عمده نیروهای امنیتی و دفاعی کشور و افراد غیر مسوول این است که نیروهای امنیتی و دفاعی از قوانین نافذه کشور و قوانین و دستورالعمل های جهانی و بشردوستانه پیروی می کنند و بخاطر برخورد خوب آنان در میان مردم شهرت نیک و فضای امن و باور را ایجاد می نمایند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شـــایـــــدهدف رئیس صاحب جمهور این باشد که در قندز چرا بالای اشرار حمله کرده اند ! نیروهای امنیتی باید برخورد خوب داشته باشند نباید اشرار را اذیت و آزارکنند

>>>   صد ها جنایت اشرار درقندز ذره رئیش جمهور را متغیر نساخت اما شایعات اورا چنان تکان داده که فورا کنفرانس ویدیوئی دایرمیکندوتاکید دارد نباید حامیان اشرار را ضرربزنید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است