یزدان پرست: طالبان دشمن انسانیت هستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۰    ۱۳۹۴/۷/۱۳ کد خبر: 103578 منبع: پرینت

رفتار غیر انسانی طالبان با مردم قندوز قابل چشم پوشی نیست.

قدریه یزدان پرست کمیشنر کمیسیون حقوق بشر افغانستان گفت: نمی توان نقض حقوق بشری که توسط طالبان در قندوز صورت گرفت را انکار کرد.

وی افزود: حرکات و اعمالی که در قندوز صورت گرفته است شامل تعریف نقش حقوق بشر، جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی است.

بر باور بانو یزدان پرست طالبان گروهی است که نمی توانند حق انسانی را تامین کنند و نقض حقوق بشر در همه اعمال و رفتار آنان در ولایت هایی که رفته اند به وضوح دیده می شود، آنان نه تنها دشمن مردم افغانستان بلکه دشمن انسانیت نیز هستند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این عمل... سیاسی طالبان است.
قره باش

>>>   دزدان هم نمي شود دوستان مردم افغا نستان باشد. مزدوران يهود ووطن فروشان هم نمي شود دوستان ملت افغانستان باشد كسانيكه شهر كابل را ويران كرد وهشتاد هزار افغانها را بخاطر قدرت وكسب پول حرام كشت نمي شود دوستان مردم افغا نستان شود
خان محمد ازكابل

>>>   سلام او مردم بخدا قسم میخورم که خود اشرف غنی طالب است حکومت طالبان درافغانستان فعال است پشتیبانش هم امریکا ومتحدانش است نیروهای طالبان توسط امریکایها جابه جامیشوند دراین میان مردم غیرپشتون میسوزد پشتونهابه این فکرهستند که افغانستان ویران باشد یا اباد باشد جنگ باشد صلح باشد ولی ریس جمهوربایدپشتون باشد وکشورهای خارجی هم خوب میدانندکه یگانه قوم که دربین اقوام ساکن درافغانستان زودمیشود ازان اله دست شودوتوسطش مردم را سرکوب کرد همین قوم ... است تاریخ شاهداست که دیگر اقوام ساکن درافغانستان سبب عقب ماندگی وغلامی افغانستان نبوده ونخواهدبودامروزاگرکشورماازدیگرکشورهاعقب مانده وپسمان است کی سبب این عقب مانی ها است باید ریس جمهورکه سرپرست مملکت است دلسوزباشد وب ای ابادی کشورتلاش کند نه اینکه درفکرجیب خود واقوام واقارب خودباشدبه امیدی روزیکه افتاب صلح درافغانستان هم بتابد.
ع.ع

>>>   يزدان بانو، تو بكبار نقض حقوق بشر را تعريف كن!! باز انكشت بيك جناح بكير!! مكر أز تو هيج توقع ندارم كه واقعيت همجًو كه است بيان كنى! جون خريده شدى!! توان و اجازه واقعيت ها را ندارى. اين حق از تو سلب شده! تو فقد بول ات را بكير و بكو هر ان جيزى كه صاحبت حكم مى كند!!!

>>>   بـــــه (( يزدان بانو، تو بكبار نقض حقوق بشر را تعريف ك..........
بانو یزدان پرست درست می گوید واقعیت را میگوید . اما تو خلاف میگوئی!

>>>   باز هم برای مولوی عمر تان مراسم فاتحه بگیریدباز هم به دنبال پروژه دروغین صلح باشید این طالبان و بسیاری دیگر از این بازی مضحک درامد های هنگفت مالی دریافت کرده اند کسانی که به طبل صلح با طالبان می کوبند در واقع کسانی هستند که بطور مستقیم و یا غیر مستفیم در پیدایش این گروه جاهل که در جهل جاهلیت به سر میبرد بوده اند و هستند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است