قاضی زاده: ما درصدد حفظ توازن مالیات هستیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۳    ۱۳۹۴/۷/۱۳ کد خبر: 103576 منبع: پرینت

محمد رسول قاضی زاده رییس مستوفیت ولایت هرات با حاجی کامران علیزایی رییس شورای ولایتی و جمعی از اعضای این شورا دیدار و ملاقات نمود.

ابتدا آقای قاضی زاده در مورد عملکرد مستوفیت این ولایت صحبت نمود و افزود: ما تمام تلاش خود را جهت اجرای قانون نافذه کشور انجام خواهیم داد، هدف ما ایجاد سهولت و تطبیق قانون بوده و تلاش می نمایم تا مطابق به پلان طرح شده این ریاست فعالیت های خود را انجام دهیم. ما در صدد حفظ توازن و وضع مالیات ها هستیم تا مردم توانایی پرداخت مالیات ها را داشته باشند. این اداره با شورای ولایتی جهت رفع مشکلات و نیازها همکار خواهد بود.

سپس حاجی کامران علیزایی رییس شورای ولایتی ضمن خوش آمدگویی افزود: ما از دوره ریاست قبلی راضی می باشیم. چرا که مشکلات جدی در مورد این ریاست به شورای ولایتی مراجعه نشده است. مردم با مشکلات اقتصادی زیادی مواجع هستند و توان پرداخت مالیات های گزاف را ندارند. امیدوار هستیم تا در این راستا توجه شما را داشته باشیم. ما تقاضامند هستیم تا مالیات و یا امتیازاتی که برای مردم وضع می گردد بطور یکسان در سرتاسر کشور و عدالت اجتماعی برقرار باشد.

در ادامه جلسه حاجی توریالی طاهری معاون شورای ولایتی و محترم حدید رییس کمیته امنیتی در زمینه وضع مالیات ها، جریمه ها در این ولایت صحبت نموده و خواهان توجه جدی این ریاست به مشکلات مردم شدند.

حوریه ولایتی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وای بحال مردم بیچاره وحکومت نا توان پول بدست بیاور تا به قدرت برسی ....
امل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است