دیدار سفیر اسبق آمریکا با وزیر خارجه کشور
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۰    ۱۳۹۴/۷/۱۳ کد خبر: 103566 منبع: پرینت

رونالد نیومن سفیر اسبق آمریکا مقیم کابل که با هدف اشتراک در چهارمین نشست گفتگوهای امنیتی هرات به افغانستان سفر کرده است با صلاح الدین ربانی وزیر خارجه ملاقات نمود.

نخست، وزیر خارجه، رونالد نیومن سفیر سابق آمریکا را به افغانستان خوش آمد گفت، ضمن سپاس از همکاری های آمریکا به افغانستان، ادامه همکاری آن کشور را در بخش های مختلف برای کشورش، مهم و ارزند دانست.

در ادامه وزیر خارجه ضمن بررسی اوضاع سیاسی و امنیتی کشور و سقوط شهر قندوز به دست طالبان اظهار امیدواری کرد که برای جلوگیری از تکرار چنین وقایع، نیروهای امنیتی کشور، با هوشیاری، مسوولیت شناسی و همآهنگی کامل در جهت پاکسازی این ولایت و مناطق دیگر از وجود تروریستان سعی و تلاش جدی نمایند.

وزیر خارجه، با یاد آوری از عملکرد وحشیانه تروریستان در قندوز که حین سفرش به این ولایت مشاهده نموده و یا از مردم و مقام های آن ولایت شنیده بود، اظهار امیدواری کرد تا در روز های آینده شاهد باز گشت ثبات و امنیت در این شهر و مناطق دیگر کشور باشد.

در این ملاقات، دو طرف در مورد اوضاع سیاسی و امنیتی افغانستان، مشکلات موجود در راستای صلح و آشتی و همچنان مسایل مربوط به منطقه و جهان بحث و تبادل نظر نمودند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خدمات پدر شان فراموش نمي شود كه شهر كابل را به نمونه اباد كرد كه ازلندن وباريس هم زياد اباد وزيبا معلوم مي شود
فروتن ازقندز


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است