طالبان جنایتکار، امریکای جنایتکارتر
درحالی صدها داکتر و بیمار و غیرنظامی طعمه طمع سربازان امریکایی شدند که تنها عکس العمل و واکنش مسوولان افغانستانی، ابراز تاسف و عرض تسلیت و غم شریکی بود و دیگر هیچ! در واقع تا افغانستانی ها به خود نقبولانند که دست طالبان و یانکی ها در یک کاسه خونین است همین آش و همین کاسه 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۵    ۱۳۹۴/۷/۱۳ کد خبر: 103559 منبع: پرینت

درحالی فاجعه عظیم قندوز، مورد خشم عمومی نسبت به طالبان و همکاری مزدورانه مسوولان قرار گرفت که بعد مهمتری از ابعاد این قضیه دلخراش مغفول ماند. اینکه طراح و مجری و گرداننده ی حملات علیه مردم ملکی یک نظام واحد باشد به مراتب دردناک تر است از...

از اینکه افغانستان را قربانی مفرط ناتو و مخالفان مسلح این نمایش خیمه شب بازی برای تحریک افکار عمومی جهان و سرازیر شدن سیل نیروهای ناتو و کمک های مالی اعم از دالر و یورو و پوند بدانیم.

حمله هوایی شبانه و راکتی ناتو به سرکردگی امریکا که شفاخانه ی قندوز را هدف حمله ناجوانمردانه ی خود قرار داد و دهها کودک و نوجوان و زن و مرد و کهنسال و جوان و سربازان زخمی و مردم ملکی بی دفاع را به شهادت رسانید؛ نباید...

نباید تحت الشعاع حمله گسترده و کشتار دسته جمعی و عظیم و سپس سقوط قندوز به دست طالبان قرار بگیرد چرا که حداقل طالبان و مخالفان مسلح در جنگ روبرو و تن به تن مردم را به خاک و خون کشاندند اما یانکی ها با شقاوت تمام، زخمیان و بیماران و داکتران بدون مرز را طعمه مرگ نمودند.

داکتران شفاخانه قندوز، پیشمرگان دست درازی های ناتو و مشخصا امریکا به بقایا و پس مانده های طالبان است؛ از این رو، همچنان که صداها برای برنامه ریزی عظیم و قیام علیه طالبان جنایتکار بلند شده است می بایست برای امریکای جنایتکارتر نیز بلندتر گردد.

اگرچه سالیان سال درخصوص حملات راکتی و هوایی امریکایی ها بحث و انتقاد و اعتراض از حامد کرزی و رییس حکومت گرفته تا دیگر ارگ نشینان مخالف مصونیت سربازان یانکی بود و صورت گرفت با این حال، حکومت وحدت ملی ناتوان تر و دست نشانده تر از آنست که اخطاری دهد.

درحالی صدها داکتر و بیمار و غیرنظامی طعمه طمع سربازان امریکایی شدند که تنها عکس العمل و واکنش مسوولان افغانستانی، ابراز تاسف و عرض تسلیت و غم شریکی بود و دیگر هیچ! در واقع تا افغانستانی ها به خود نقبولانند که دست طالبان و یانکی ها در یک کاسه خونین است همین آش و همین کاسه!

کد (8)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   من به عنوان یک ملت ازجوامع بین‌الملل خواهش میکنم برای نجات ملت ازاین بد بختی که توسط سران بیکفایت دامن گیر مردم ماشده چندتا بم هیدروژنی بزند درافغانستان تاهمه راحت بشه تاکی این رنج وعذاب را مردم تحمل کندخدایا خسته شدیم ازاین زندگی تاکی بااین بلاتکلفی ظلم جنایات دست وپنجه نرم کنیم ازدست این جاهلان بی غیرت

>>>   کاش که ایران و روسیه وارید جنگ در افغانستان در مقابل اشغالگران و مسلمانخورهای غربی و نوکران شان داعش و طالب شوند . تا مردم افغانستان از شر غربیهای خونخوار و نوکران شان طالب داعش پاکستان خلاص شود . روسیه ایران وارید جنگ در کشور سوریه بر علیه داعش نوکران امریکا و غرب شدند و حالا امریکا و انگلیس اسرایل جنایتکار شکست میخورد .

>>>   اللهی دشمنان اسلام را دراتش خود بسوزاند

>>>   هموطنان خوبم ،تا که اشرف غنی احمدزی در راس قدرت است غلام حلقه بگوش امریکا و آی اس آی باقی می ماند ، و عبدالله پهلوان زنده خوش است بدون احساس وعدم کارایی به فیشن ودرشن خویش مصروف است ، خاینین ،رشوت خوران، واشخاص فاسد به فرصت طلبی خویش ادامه می دهند ،یک عده ای که در گذشته باعث ویرانی شهر ها گردیده اند دندان تیز میکنند که دو باره قدرت بگیرند ،باین همه بد بختی چرا خامش هستی هموطن ،بپا خیز انقلاب کن خود واولاد وطن را از شر این خود فروختگان نجات بده .
پاچاگل

>>>   شهر استراتزیک قندوز باید توسط دولت بسیار محافظت شود تا دوباره بدست طالبان نوکران پنچاپیها نیفتد . دولت باید بیش از هفت هزار نیروی ارتش را در قندوز برای دایمی مستقر کند . تا طالبان مزدوران پنچاپیهای پاکستانی نتوانند به دخترها و زنهای قندوز تجاوز جنسی کنند .

>>>   برادران عزیز پشتون تاجیک هزاره ازبیک و سایر اقوام با افتخار افغانستان . بیایید دست به دست هم داده و بدون تعصب و قومگرای این حکومت طالبی و نوکر غربیها و پاکستان را نابود کنیم و یک حکومت ملی و مردمی و غیر طالبی و غیر پاکستانی و غیر غربی به وجود بیاوریم . فرماندهان طالبان نوکر پاکستان امریکا انگلیس در ارگ ریاست جمهوری و پارلمان جا خوش کرده که باید از بین برده شوند . پروزه طالب و داعش سازی یک پروزه مشترک از جانب پاکستان امریکا انگلیس ناتو میباشد برای نابودی افغانستان . در پایگاه اشغال شده بگرام روزانه صدها طالب انتحاری امریکای و داعش امریکای تولید میشود برای نابودی ما .
احمد

>>>   بلی هم وطنان عزیز همان که داکتر نجیب مرحوم همیشه داد میزد که امریکا شیطان بزرگ است و جنایت کار است وحامی تروریزم بین المللی است کسی به حرف هایش اعتنا نمی کرد خصوصا همین جهادی های که امرو ز داد میزنند مرگ بر امریکا ..... و حالا طالب ها و داعشی ها و حزب اسلامی نوکر های امریکا و غرب هستند .امریکا در تمام دنیا که کمگ مالی و نظامی می کند بدون مطلب شوم نیست یعنی هیچ هدف نیک ندارد که بالای یک ملت و یا یک مردم رحم کند ویا پیشرفت بدهد . همیشه حکومت های دست نشانده خود را به خاطر تحقق اهداف شوم خود در بین کشور های اسلامی ایجاد می کند. متاسفانه در افغانستان نیز مزدور های خود را داشته و دارد که مثل امریکا هدف شوم دارند همان طوریکه خود امریکا خود واه و جاه طلب است در دنیا در افغانستان نیز تعداد از مردم مشخص خود خواه را به زور تقلب حاکم ساخته و اهداف شوم خود را توسط آن دنبال میکند.امریکا در مدت بیست سال است که در امریکا توسط مزدوران افغانی و پاکستانی خو د حکومت می کند و درین مدت ثابت کرده است که نه دوست مردم افغانستان است و نه از عراق و سوریه و نه یمن و مصر در هز جا که کمک امریکا میرسد آن کشور در آینده نزدیک تباه می شود .
کابلی

>>>   همه میداند که طالبان و داعش نوکر امریکا و پاکستانیها است

>>>   عجیب است شیوا و دیگران ... خاموش هستند و چیزی نمی نویسند . شاید زهر از دست آمریکائی ها به کامتان شیرین تر است تا عسل از دست برادران مسلمانتان ؟
نویسنده : یک نفر در همین نزدیکی ها

>>>   افراد كه طالبان را به امريكاييها ربط مي دهد. پس لطفا اين راهم واضح كند كه ...كيها بودند دركجا تربيه شدند وكيها انها را مسلح كردند وچه كارهاي را درافغانستان به امر كيها انجام دادند وامروز درصف كيها استاده اند ازحكومت تان هم بگوييد وازاردوي كه نامش اردوي ملي گذاشتيد ازانها هم چيزي بگوييد كه چطور به ميان امد پول شان ازكجا پرداخته مبشود كيها را مي كشد وقومانده شان دردست كيها هستند ودر صف واحد با كيها هست واز كدام افراد وازكدام حكومت درافغانستان نستان دفاع مي كند فقط اين سوْال را به ما جواب دهيد كه سبب حكومت كردن دزدان چپولگران وقاتلان براين خاك وادامه اشغال خاك ما توسط امريكاييها اين اجيران وفروخته شدگان هست يا نه بردران .وطنداران. ازخواب جهالت بر خيزيد نه پا كستان ونه امريكا دوستان ما هست ونه مي شود نه بايد دامن امريكا را بگيريم ونه پاكستان را فقط به افغانستان مانند خانه خود تصور كنيم اين تصور افراد مي تواند بكند كه منافع شخصي را دنبال نميكند ان وقت درجمعيت سي مليوني ما ميتوانيم أفراد را دريابيم كه كشور ما ازين دزدان حاكم وباداران شان خلاص كنيم وجلو پاكستان كه منافع امريكا را دنبال مي كند بگيريم
خالد ازكابل

>>>   ... روسیه یکبار پوزش بخاک مالیده شده چطور یکبار دیگر به اینجا بیاید.
غمکش کندوزی

>>>   سخن "محترم خالد جان از کابل " در این رابطه درست است که اگر ما ارتباط طالبان جنایتکار را به امریکا تأیید و محکوم می کنیم ، پس چرا در باره ی آن گروه های دیگری که رهبران آن ها از شروع تا رسیدن به قدرت و در زمان قدرت و بالآخره امضا کردن معاهده ی ننگین وابستگی به امریکا را که به خاطر بقای قدرت صورت گرفته و اظهرو من الشمس است سکوت می کنیم . ما می بینیم که رئیس دولت دوسره ای مناقشه ملی این وابستگی را خواست ملت و یکی از دستاوردهای یک سال حکومت داری خود قلمداد می کند . در این جا باید گفت که نخست اینکه این خواست زیر سوال است و ثانیاً اگر تأیید هم شده باشد علت آن در وضعیت و شرایط دشواری بوده است که امریکا به پشتیبانی همپیمان ها و حمایت گران خارجی و با دستان ناپاک همین نوکران داخلی در کشور ما آوردند . دلچسب این است که همین اشخاص و گروه ها که روزی به بهانه ی ورود عساکر یک کشور خارجی برعلیه آن دولت قیام نموده و دار و ندار چند قرنه ی مارا یا تخریب و یا به پاکستان تسلیم کردند ، بعد از رسیدن به قدرت پای عساکر بیش از چهل کشور را زیرنام سرکوبی طالبان و القاعده به سرزمین ما کشاندند . این اشخاص هنوز هم به شکلی از اشکال سرقدرت بوده و یا بازراندوزی که از طریق دزدی ، غارت و غصب دارای های ملی و گرفتن امتیازات گوناگون کرده اند روی شانه های ملت و بازمانده های همسنگران خود نشسته و عیش و نوش می کنند . امریکا و سایر باداران خارجی دولتمردان ما با حضور چهارده ساله ی خود نه تنها طالب را از بین نبردند ، بل که ننگ و ناموس و تمام سرنوشت مردم ما را در قمار بازی موش و گربه به اختیار طالب ها و داعشی های وحشی تر از آنزمان گذاشته اند . کوتاه اینکه ما باید در قضاوت های خود بازنگری کرده و کوشش کنیم تا سیاه را سیاه و سفید را سفید گفته و به ذوق و سلیقه ی خود این رنگ ها را تغییر ندهیم . در غیر آن سرنوشت ما از این هم بدتر خواهد شد . بااحترام
صدیق ذهیب

>>>   به : خالد ازكابل
ربط طالبان به آمریکائی ها :
1 - طالبان با حمایت لجستیک پاکستان و حمایت مالی عربستان , افغانستان را فتح کرد . آیا به وابستگی سیاسی و استراتژیک پاکستان و آل سعود به آمریکا شک دارید ؟
2 - بعد از قدرت گرفتن طالبان سه کشور بلافاصله طالبان را به رسمیت شناختند : عربستان سعودی ، امارات و پاکستان . آیا شما فکر می کنید این سه کشور بدون هماهنگی با آمریکا اجازه دارند چنین تصمیم مهمی بگیرند .
3 - نزدیک ترین متحد طالبان گروه القاعده بود . در این که شک ندارید ؟ مدیر پروژه القاعده یک عربستانی ثروتمند به نام بن لادن بود . خانواده بن لادن هم رابطه نزدیکی با خانواده آل سعود در عربستان دارند ( جرثقیلی که اخیرا در مکه سقوط کرد و تعدادی حاجی را کشت متعلق به شرکت ساختمانی بن لادن بود ) و هم شریک های تجاری مهم دیک چنی وزیر جنگ آن زمان آمریکا هستند . این را تحقیق کنید . در پایان پروژه بن لادن به ظاهر کشته شد اما هیچ بنی بشری جسد او را ندید چون ظاهرا جسد او به آب انداخته شد .
4 - از دل القاعده گروه های مختلفی سر بر آورد که وظیفه تعریف شده آنها الف ) تجزیه کشورهائی است که می توانند برای اسرائیل تهدید امنیتی باشند ب ) پروژه اسلام هراسی در جهان را اجرا کنند ( اندیشمندان اروپائی اخطار داده بودند که میزان گرایش در اروپائیان زیاد شده و اگر فکری نکنند تا پایان قرن اروپا تبدیل به قاره ای مسلمان می شود .)
5- دفتر طالبان با موافقت آمریکا در قطر بازگشائی شده است . آیا از وابستگی امیر قطر به غرب مطلع نیستید ؟
دلیل ها زیاد است و فرصت کم اما این را هم بدان که اینها به معنی این نیست که هر عضو طالبان آدمی بد و وابسته باشد موضوع این است که شما گاهی بر قطاری سوار می شوید و حتی فرمان آن را در دست می گیری اما به این دقت نمی کنی که مسیر این قطار از قبل ریل گذاری شده است و شما با تمام مهارتی که در راندن قطار داشته باشی چاره ای نداری جز اینکه در همان مسیر ریل گذاری شده حرکت کنی فقط می ماند یک راه و آنهم اینکه با توکل به خدا خودت را از آن قطار به بیرون پرتاب کنی . موفق باشید
شهروند - ایران

>>>   من سالها داد زدم که آمریکا جنایتکارترین جنایتکار ها و شیطان ترین شیطان ها اما کسی بدادم نرسید و تا روزیکه این امپراطوری یک قطبی گراف صعود خود را می پیماید حال تمام کشور های مختلف مثل افغانستان رو به خرابی و تجزیه است که روز خوش را هرگز نخواهند دیدند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است