حضور داعش پیشبینی شده بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۵    ۱۳۹۴/۷/۱۲ کد خبر: 103515 منبع: پرینت

زمانی که پرچم‌های سیاه را دیدید، به زمین بچسبید و حرکتی نکنید. سپس قومی ضعیف ظاهر می‌شوند که مورد اعتنا نیستند. دل‌هایشان مانند آهن است. آنها اصحاب دولت هستند. به عهد و میثاق پایبند نیستند. به حق دعوت می‌کنند اما اهلش نیستند. اسامی آنها کنیه است. نسبت آنها شهرهاست. موهایشان کشاله شده مانند زنان است تا اینکه در مابین خود اختلاف می کنند آنگاه خداوند حق را برای کسی که می خواهد می دهد.

سطور فوق ترجمه حدیثی است درباره ظهور داعش با پرچم های سیاه در آخرالزمان و معرفی چهره سیاه آنان.

که فرمود: اذا رأیتم الرایات السود فالزموا الارض فلا تحرکوا ارجلکم ولا ایدیکم ثم یظهر قوم ضعفاء لایؤبه لهم قلوبهم کزبر الحدید. ، هم اصحاب الدولة لایفون بعهدٍ ولا میثاق یدعون الی الحق ولیسوا منهم ، اسمائهم الکنی ونسبتهم القری ، شعورهم مرسلةُ کشعور النساء ، حتی یختلف فیمابینهم ، ثم یؤتی الله الحق لمن یشاء


محقق


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کاملأ دقیق است، تفسیرش چنین است:
به زمین بچسپید: این جمله دو تفسیر دارد. 1 به آن گروه کمک نکنید، اگرچه از شما خواستند. 2 از ترس آن گروه فرار نکنید، ایستادگی کنید، از دین، آئین، حریم، ناموس، مال و جان خویش در مقابل آن گروه دفاع کنید. دل هایشان مانند آهن است: یعنی پارچه آهن با هیچ چیز قابل سوخت و نرم شدن نیست، داعش مردم را زنده میسوزاند، سر میبرد، در آب غرق میکند، به طفل، خانم، پیر، جوان به هیچ چیز رحم ندارد، پس داعشیان دلهایشان مانند آهن است. آنها اصحاب دولت هستند: یعنی نام گروه خود را به دولت مسما میکنند، که داعش خودش از چهار کلمه (دولت اسلامی عراق و شام) گرفته شده، یعنی خود را دولت معرفی کرده اند. به عهد و میثاق پایبند نیستند: داعش با اعضای خویش پیمان امضا میکند اما خودشان شکننده پیمان هستند. داعش مردم را به حق دعوت میکند، اما خودشان از چیزیکه اندک هم معلومات ندارند، حق است، اسلام واقعی است که خودشان اهل آن نیستند. اسامی آنها کنیه است: کنیه در عربی به قومی اطلاق میشود که نام هایشان با پیشوند "ابو"، "ابی" و غیره شروع میشود: مانند ابوبکر البغدادی، ابی میصم و غیره، که این قسمت واضح تر از داعش تصویر پخش میکند. موهایشان کشاله شده: این واضح است. در مابین خود اختلاف میکنند: هرکسی که در گروه داعش بوده، پس از یک یا دو سال در اثر اختلافات به شکل فجیح از بین رفته. پس خداوند بر همه چیز توانا، آگاه و بینا است.
سریر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است