منطق قبیله ای
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۳    ۱۳۹۴/۷/۱۲ کد خبر: 103513 منبع: پرینت

جلسه مجلس نمایندگان با هیاهو و اخلال تعدادی از وکلا بی نتیجه پایان یافت.

استجواب از وزیر سرحدات آقای گلاب منگل در ارتباط با توافقنامه ننگین این وزارت و شماری دیگر از منسوبان دولتی با متنفذان محلی در منطقه دند غوری ولایت بغلان در دستور کار مجلس بود. پرسشهای که از سوی عده ای از نمایندگان در این رابطه مطرح شد به خوبی نشان داد که انعقاد این توافقنامه به معنای واگذاری ساحه دند غوری به طالبان و ایجاد پناهگاهی امن به منظور تجدید قوا و سازماندهی مجدد هراس افکنان در شمال کشور است.

با تغییر فضای مجلس و امکان ابطال این توافقنامه ننگین از سوی مجلس ، وکلای که همنوایی خود را با طالبان پنهان کرده نمی توانند، نظم جلسه را برهم زدند و با درگیری فیزیکی باعث بی نتیجه ماندن جلسه مجلس شدند.

عده ای در حکومت و پارلمان با برخوردهای غیر عقلانی و قبیله گرایانه گمان می کنند که به قوم و تبار خود خدمت می کنند؛ حال آنکه نمی دانند آن کس که باد می کارد، طوفان درو خواهد کرد!

آینده را خوب نمی بینم. با منطقی که این وطنداران پیشه کرده اند، نه خود روی آرامی خواهند دید و نه دیگران را مجال زندگی با عزت خواهند داد.

احمد بهزاد


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هم تباران عزیز بیائید فراتر به اندیشیم مایک قوم نیستیم یک ملت استیم درد آن تاجک بدخشی درد من است دردآن تاجک قندوزی تاجک بغلانی وخلاصه درد آن تاجک که دراین کره زمین زنده گی من کند دردمن است ناموس آن ناموس ملی من وتو است مایک ملت قهرمان مجاهدوالحمدلله مسلمان استیم نبایدگذاشت که عده ازقبیله فاسد یهودسلیمان کوهی قصدنابودی من وتوراداشته باشدوبالای عزت و ناموس ماخیانت وظلم کند بیا ای هم تبارعزیز دست مراتوبگیرومن دست توبسیج شویدمتحدشوید اتفاق کن و درس عبرت وپند بدهیم برآن قبیله فاسدجنایت کاران تاریخ که به دستوربیگانگان چهل سال است که من وتورا می کشد ودرحق ما جنایت وخیانت می کند آخر ترا چی شده که غافل وبی پروا استی مگرتوازنسل خراسان نیستی مگرتاریخ باباواجدات قهرمانت راهمچو ابومسلم خراسانی حبیب الله خان غازی کلکانی میرمسجدی خان کوهستانی میربچه خا کوهدامنی واحمدشاه مسعود فراموش نموده ای که برضد قبیله های ظالم جهادمقاومت وایستاده گی نمودن وامروز نام و نشان شان به خط زرین درتاریخ نوشته است برخیز غافل مباش وباملت خراسان هم دست و هم پیمان باش ما هرگزآن بیرق فرمایشی انگلیس راقبول نداریم بیرق ماهمانابیرق مقاومت خراسانیان است و نام و نشان ماهما نا خراسانی خراسانی الاصل ایم من هرگزافغان یهود نیستم بیائید نام و نشان گذشته وحقیقی خود را دوباره زنده نگهداریم که سال های قبل قبیله جنایت کارتاریخ به او به چشم بدنگرسته بود و انتقام خون شهدای ملت مارا که درقندوزبدخشان ودیگرولایات به نام تاجک کشته می شوندبگیریم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است