صدها نفر از حجاج در منا چگونه ناپدید شده اند؟
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۵۱    ۱۳۹۴/۷/۱۱ کد خبر: 103484 منبع: پرینت

سازمان جهانی حقوق بشر اعلام کرد: حادثه مشعر و منا قضا و قدر نبوده است؛ بلکه یک جنایت نفرت انگیز و هولناک است.

به گزارش پایگاه خبری النشره لبنان،‌ دبیرخانه سازمان جهانی حقوق بشر افزود: این جنایت نفرت انگیز و هولناک، شرم آور است.

در اطلاعیه این سازمان آمده است: واقعه منا پلیدترین جنایتی است که انسانیت در عصر حاضر به خود دیده است زیرا در بیت الله الحرام و در ماه حرام و در حق حجاج بیگناهی صورت گرفته است که در لبیک به دعوت خدا و رسول او از سراسر کره زمین آمده بودند.

سازمان جهانی حقوق بشر در بیانیه ای افزود: صحبت از مفقودان، موضوع بسیار عجیبی است ما در اینجا از یک زلزله ویرانگر یا از بیگناهانی که زیر آوارها مفقود شده باشند صحبت نمی کنیم؛ بلکه ما درباره موضوع ازدحامی صحبت می کنیم که نتیجه آن قربانی شدن عده ای و مصدوم شدن عده ای دیگر است.

سازمان جهانی حقوق بشر این پرسش را مطرح کرد که صدها نفر از مردم کجا ناپدید شده اند؟

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سالهاقبل ....گفت هرکه مکتب رفت کافر میشود.
حال آنقدر عقبمانده و پوچ مغزشده اند نوبت نابودی و غلامی شان رسیده کاش این پوچ مغزهاخودش حرام شوند بلکه هنوز وظیفه مزدوری راادامه داده اندتا نسل اسلام رامحو ونابودکرده خودشان تاآخرین لحظه رحلت به جهنم وظیفه منهوس انجام دهند. مفقودی صدهامسلمان دنیابی خبرهم همان جنایت ...خواهدبود.

>>>   هر بار لکه ننگی تازه بر پیشانی آل سعود می نشیند.... چه میخواهند جواب بدهند ب رسول الله ص در قیامت....میخواهند ب خداوند چ بگویند ... بگویند با مهمانانش چ کردند .... نشستند و ب شهادتین گفتن لب های خشکشان نگاه کردند ؟! حرف هایشان را کودک 10 ساله هم باور نمی کند .... معلوم است ک جنایتی ناجوانمردانه بیش نبود ....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است