ناامنی و فقر در بدخشان می تواند فاجعه بار باشد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۶    ۱۳۹۴/۷/۱۱ کد خبر: 103477 منبع: پرینت

فقر و بیچارگی در ولایت بدخشان می تواند فاجعه انسانی به بار بیاورد.

عبدالرووف انعامی یکی از اعضای سابق مجلس نمایندگان گفت: ناامنی، فقر و بیچارگی در ولایت بدخشان می تواند فاجعه انسانی به بار بیاورد.

وی افزود: در حال حاضر مهاجران از قندوز به بدخشان آمده اند و تعدادی هم از وردوج و بهارک به طرف فیض آباد در حال فرار هستند.

انعامی با اشاره به این موضوع که این وضعیت بر اقتصاد شکسته منطقه تاثیر منفی خود را دارد گفت: اگر جلو مخالفان گرفته نشود وامنیت نسبی تامین نشود فقر و بیچارگی هم می تواند در بدخشان فاجعه انسانی به بار بیاورد.

بر باور وی عدم هماهنگی میان بخش های امنیتی و طی طریق سلسله مراتب اوامر مقام های بلند رتبه امنیتی تا نیروهای امنیتی سبب کندی شده و در این زمان یک سنگر به دست مخالفان سقوط می کند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مردم شریف بیجا شده قندوز به نان شب و روز خود سخت احتیاج است به خاطرتعرض مزدوران پنجابی بدبختانه معین بی منطق وارت مهاجرین در مصاحبه خود اظهار میدارد ما سروی را شروع میکنیم به چه ضررت است .
این .....بی منطق همین قدر درک ندارد این سروی تو تا تکمیل شود شش ماه کار دارد. این مهاجرین خوراک شب روز خود را ندارد پیش ازین که سروی این جناب بی منطق تکمیل شود چاره نان شب و روزی شان را کند تا از مرگ نجات یابند در فضای باز بدون آب و نان دوا مریض هستند زندگی میکنند این لولو اظهار میداردمشکل قندوز در چند روز بعد انشاالله حل میگردد این انشاالله در کمرت بزند از حال مردم درد مردم چه خبری هستی تو بی منطق را کدام بی منطق به صفت معین وزارت مهاجرین باین طرز تفکرت به صفت معین تعین کرده در حالیکه لیاقت کتابت را هم نداری. معلوم نیست کدام ارگان مسول است غم این بیجا شدگان را بخورد از سره میاشت خبری نیست وزارت مبارزه با حوادث لادرک ووزارت صحت عامه هیچ خبری نیست همه جنابان دست زیر الاشه مانند تماشاگر نشسته باید پارلمان دست بکار شود این وزیر های بیکاره سمبولیک را مورد پرسان قرار دهند دیگر گپ یاد ندارند عمل درک ندارد بغیر از سروی به گفتن کلمه مقدس انشاالله میخواهدخود را برات دهند باین طرز تفکر مشکل حل نمیشود خداوند گفته کار کن او بدخت کار در کار است گپ مفت بی عمل را مردم چه کند چه درد مردم را دوا خواهد کرد.
حاجی صبور


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است