معامله بزرگ و پنهانی در قندوز
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۲    ۱۳۹۴/۷/۱۱ کد خبر: 103455 منبع: پرینت

جای بسیار تاسف است، در موجودیت ٣٥٢٠٠٠ نیروی مسلح، صدها جنرال، دها هزار نیروی ناتو و آمریكایی، صدها مشاور نظامی خارجی، هزاران فروند طیارات جیت، B52 , چرخبال ها، طیارات بدون سرنشین، موشک های كروز و دها هزار نیروی اربكی زیر ساحه دها پیمان امنیتی با كشور های ابرقدرت چند صد تروریست جنایتكار پای لوچ با كلاشینكوف زنگ زده، یک ولایت استراتیژیک شمال افغانستان را كه همرز با قطعات خاص ولادیمیر پوتین است، فتح می كنند، غارت می كنند، می سوزانند، می كشند و پرچم مقدس كشور عزیز ما را از فراز دژهای مستحكم ارتش بدون جنگ پاین می اندازند ولی صدای ارگ نشینان بیرون نمی شود و همه مهر سكوت بر لب می زنند تا كاكا جان كری و بابای بزرگ بارک اوباما ناراحت نشوند.

سقوط قندوز در شب یكسالگی سالگرد حكومت وحدت ملی و نوزدهمین سالروز اشغال كابل به دست تروریستان ISI محور زمانی صورت می گیرد كه اتحاد ٤+١ ( روسیه ، ایران ، سوریه ، عراق + حزب الله لبنان) جهت نابودی پدیده منفور و جنایتكار داعش شكل می گیرد و با استقرار واحدهای ضربتی ارتش روسیه در سوریه و عراق از طریق ایران پلان های شوم (آمریكا، انگلیس ، اسراییل و عربستان) در خاورمیانه نقش بر آب می شود ولی تروریزم از زیر ریش روسیه سربلند می كند.

در این بازی بزرگ و معامله پنهانی متضرر اصلی مردم بی دفاع و مظلوم افغانستان به خصوص باشندگان قندوز، بدخشان و فاریاب هستند.

تا زمانی كه نیروهای وطنپرست، خدمتگذار مردم، صادق و متعهد دور یک محور بزرگ ملی جمع نشوند حال ما از این هم بدتر خواهد شد و دشمن با ایجاد نفاق قومی، ملیتی، زبانی، سمتی و گروهی ما را از هم جدا نموده و به سرنوشت عراق، سوریه و لیبی دچار می سازد.

الحاج پرویز بشرمل‏


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بشر مل صاحب تمام این طراحی ها از داخل ارگ صورت میگیرد و از مشاورین و وزرای که تعهد به دشمنان افغانستان سپرده اند تا افغانستان را لانه هراس افگنان بسازند آیا داکتر غنی نمی فهمد خوب هم می فهمد و هیچ وقت در ترکیب کابینه و ارگ نشینان افراد صادق متعهد و خدمتگذار استخدام نمواهد شد تا زمانیکه این حلقه در ارگ باشد و هیچ گاهی هم تضاد افغان و تاجیک از بین نخواهد رفت بخصوص بعد از حادثه قندز . پس بدانید که با یک گل بهار نمیشود دوستان با استعداد تحصیلکرده و با تجربه خویش را حمایت نمائید و از خدمت برای شان دریغ نورزید .
ارزو


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است