پیکان: حکومت در صورت ناتوانی کنار برود
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۳    ۱۳۹۴/۷/۱۱ کد خبر: 103430 منبع: پرینت

حکومت در صورت ناتوانی کنار برود.

شکریه پیکان نماینده سابق ولایت قندوز در خانه ملت با ابراز نگرانی از وضعیت ناامنی در این ولایت گفت: اگر حکومت وحدت ملی توان مبارزه با مخالفان را ندارند کنار بروند و بگذارند تا مخالفان حکومت کند تا از میزان تلفات کاسته شود و مردم بی گناه بیش از این قربانی نشوند.

وی با تاسف از عدم امکانات برای مردم این ولایت افزود: شب گذشته تنها شفاخانه بدون مرز قندوز بمباران شد و تاکنون نیز این شفاخانه در حال آتش سوزی است.

بانو پیکان خواست تا یک تیم تنظیم و در قسمت بالا حصار مستقر شوند تا بتوانند زخمیان را مداوا کنند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   چرا اين حكومت با وجود قتل صدها انسان درهرروز بازهم ازقدرت خود دست نمي كشد ايا حكومت كردن اين را مي گويد ازخداوند نمي شرميد يك روز شما هم ميميريد به خداوند چه جواب خواهيد داد ايا شما براي يك لحظه هم اين فكر كوده ايد كه چرا بخاطر پول حرام وقدرت دريك صف امريكاييها ايستاده وبراي منافع انها هرورز برايش صدها وطنداران خود را مي كشيم.
غفار از قندز

>>>   بحکومت در صورت ناتوان است باید کنار برود بعد از حادثه درد آور قندوز و بزرگترین گناه نابخشیدنی درس های زیادی را به همراه داشت امیداست که هردو داکتر از این درس ها عبرت گرفته باشند. یکی از دلیلی عدم شایسته سالاری قحط الر جالی در حکومت و حدت ملی معاون اول ریس جمهور شخص محض بی سواد و حتی جمع و تفریق کرده نمیتواند و در تصمیم گیری ساده هم عاجز است. نقص بزرگ دیگر اعضای حکومت وحدت ملی در شایستگی حکو مت داری خوب احمد ضیاء نماینده فوق العاده ریس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب فراغت تحصیل دانشگاهی ندارد. ریس جمهور اکتفا تنها به برادر بودن او با قهرمان ملی احمدشاه مسعود کرده است. حکومتداری خوب ؛ از تحقق عینی تا شعار های خالی به همین سبب حکومت وحدت ملی در حکومت داری خوب شل یعنی ضعیف و ناتوان است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است