غزنی به حالت آماده باش در آمد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۹    ۱۳۹۴/۷/۱۱ کد خبر: 103428 منبع: پرینت

مقام های محلی در ولایت غزنی، به دلیل آنچه آنها تهدیدهای امنیتی احتمالی در این ولایت می‌خوانند، گفته‌اند: نیروهای امنیتی در مرکز این ولایت به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند.

به نقل از جامعه باز، محمدعلی احمدی، معاون والی غزنی گفت: وضعیت در سراسر غزنی در کنتر‌ل نیروهای دولت است اما به خاطر اینکه برای دفع و مبارزه علیه هر‌گونه تهدیدهای امنیتی آمادگی وجود داشته باشد، نیروهای امنیتی با جنگ‌افزار‌های سنگین و تانک‌ها به حالت آماده‌باش هستند. به گفته احمدی، در صورت لزوم، نیروهای امنیتی آماده‌اند تا به شکل سریع خود را در هر‌ نقطه غزنی برسانند.

باشندگان شهر غزنی می‌گویند: از چند روز بدین‌سو، شهر چهره نظامی به خود گرفته است و ماموران پولیس و امنیت ملی رفت‌و‌آمد به داخل شهر را زیر کنتر‌ل دارند. احمدی در این خصوص گفت: ‌نیروهای امنیتی تهدیدهای دشمن را جدی می‌گیرند و به همین دلیل تمامی این نیروها در آمادگی کامل قرار دارند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   منتظر این نباشید که طالبان بر شهر غزنی حمله کند و شما مثلا دفاع کنید بلکه شما باید ابتکار عمل را داشته و بر مواضع و پناهگاهی آنان حمله کنید تا نتواند بر شهر حمله کنند در تمام قریه جات و ولسوالیها طالبان را راحت و آرام گذاشته اید که پایه هیا خود را محکم کنند به این صورت که نمی شود طالبان از بین برد.

>>>   این تروریست های طالبان است که در مسایل افغانستان دست بالا را دارد و ابتکار عمل ،دولت در یک جبهه دفاعی ضعیف و نا موفق قرار دارد که نشانه ضعف و ناتوانی شدید دولت را ثابت میکند ،دولت بجای تخریب و نابود کردن مراکز نظامی طالبان و پاک کردن سر زمین افغانستان از چنگ تروریست ها مشغول ایجاد نزاع و تفرقه های قومی است .یا سقوط قندز و ازادی زندانی های طالبان از غزنی بی ارتباط هست؟ طالبان این توان نظامی و لوژیستکی را ندارد که بتواند ولایتی را کاملا فتح کند و ان را حفظ کند، این خود دولت است که به ریاست اشرف غنی نقشه سقوط یک شهر داده میشود و طالبان هم بعد از بدست اوردن اهداف شان که همانا ازادی زندانیان تروریست وچور چپاول اموال مردم است بدون جنگ صحنه را ترک میکند و به یک جای دیگر حمله میکند چنانچه در این روز ها ما در شمال کشور شاهد چنین خیانت ها هستیم.

>>>   طالبان ای اس ای از تبلیغات بیشتر کار میگیرند تا از تعرضات با انجام دست درازی به ناموس مردم از جانب طالبان ... اکنون نیروهای مسلح کشور همراه با مردم کشور به وجد امده وشدیدا بر ضد طالبان ای اس ای شده ودر نابودی کامل این گروه بی غیرت بی ناموس قطعانه عمل میکنند تا این گروه نابکار ظالم بی غیرت ناموس ناشناس که در افغانستان هیچ سابق در جنگهای بیشتر از سی ساله نداشت وحتی خارجی ها جدا از دین ما چنین پس فطرتی را نکرده که طالبان در قندوز انجام داده اند مردم کشور ما در سه مورد خیلی احساس اند وقاطعانه عمل میکنند
۱-تعرض به خاک شان ۲-تعرض به دین شان ۳- تعرض بر ناموس شان چون طالبان ... ازین هر سه خط قرمز گذشته وثابت کرده اند که این جگجویان طالبان ازین خاک ومردم نیستند بیگانگان اند .

>>>   بــــه ســـاعــت حــمــلـه که اشرار معین میکنند باورنکنید مثلا بشما احوال می فرستند که ساعت چهار صبح حمله میکنیم اما مانند قندز وعده خلافی کرده ساعت سه صبح حمله میکنند وزیر صاحب داخله هم ازین بایبت ناراض است اشرار اگر مرد هستند به قول خود وفا کنند این چه که چاربجه میگویند اما سه بجه حمله میکنند!!
(( ر ))

>>>   راستى وعده خلاف خو هستند!!!! يك عادت ديكر هم دارند، كهً غافل كير مى كنند!!! و و راه كنجشكك هم نمى دهند! اين رقم ديكه مزه نميته!

>>>   متاسفانه یک مشکل استراتژیک دولت در نقاط مختلف کشور این است که در برابر طالبان و دیگر مخالفین، موضع انفعالی دارند. منتظر می مانند که اتفاق ناگواری رخ دهد و آن ها، واکنش نشان دهند. تجربه ثابت کرده که این نوع سیاست، باعث اکثر مشکلات امنیتی کشور است. در مورد غزنی باید به مسئولین این ولایت یادآور شویم که وقتی که شما خبر و گزارش دهید که قرار است به شهر غزنی حمله شود حتما این راه هم می دانید که از کجا و چه کسانی قرار است که حمله کنند، پس برای چه در خود شهر موضع دفاعی گرفته اید و منتظر هستید، باید موضع تهاجمی را در پیش گیرید و پیش از حمله دشمن، به آن ها حمله کنید و آن ها را نابود سازید تا واقعه قندوز در غرنی تکرار نشود.

>>>   نیروی ملی ومردمی وهمه نظامیان کشورما بیداراند.وهمه اماده این مزدوران چتلستان (کثیفستان) کاری کرده نمی تواند.خداهمرای تان نیروی های جنگی کشورم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است