حکومت نیازمند خانه تکانی شد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۵    ۱۳۹۴/۷/۱۱ کد خبر: 103427 منبع: پرینت

ریاست جمهوری افغانستان گفته است: طالبان در قندوز جرایم ضد بشری مرتکب شده‌اند.

حالا زمان آن رسیده که در وزرات دفاع و در وزرات داخله و امنیت ملی خانه تکانی جدی شود و استانکزی و دیگران به پای میز محاکمه و به مجازات محکوم شوند در غیر آن هیچ اعتمادی به حکومت وحدت ملی به خصوص شخص اشرف غنی نخواهد بود و حرف های غنی فقط لاف ارزیابی می شود.

قهر و خشم مردم قندوز و سایر شهروندان افغانستان با خشونتی که طالبان بر مردم به خصوص ناموس شان روا داشتند، فاصله مردم و حکومت را بسیار زیاد ساخته است و فقط اعدام مسوولان و معامله گران شاید قهر مردم را احتمالا کاهش دهد.

دفتر ریاست جمهوری افغانستان با انتشار خبرنامه‌ای گفته است که بررسی‌های اولیه در مورد جنگ در شهر قندوز نشان می‌دهد که گروه طالبان و متحدان اش با ایجاد ترس و وحشت در میان مردم، به کشتار خودسرانه و شکنجه افراد غیرنظامی و نظامی پرداخته و اقدام به اذیت و آزار مردم کرده‌اند. در خبرنامه ریاست جمهوری افغانستان که روز جمعه 10 میزان به رسانه‌ها فرستاده شده، آمده است که افراد وابسته به گروه طالبان پس از تصرف قندوز، به ناموس و عزت مردم تجاوز کردند و افرادی را که متهم به قتل و تجاوز به مال و عزت مردم بودند، از زندان این شهر آزاد کردند.

عجب، مگر جناب غنی فکر می کرد طالبان به مردم قندوز گل تحفه می دهند. به نوشته بی بی سی ریاست جمهوری افغانستان همچنین گفته است که طالبان شماری از ساختمان‌های دولتی و غیردولتی در قندوز را آتش زده و اموال عمومی و دفاتر کنسولگری‌ها و نمایندگی‌های سیاسی دراین شهر را غارت کرده‌اند.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غنی در دلشت بسیار خوشحال است که قندوز مورد تجاوز طالبان واقع شد. این لاف های او برای ساکت کردن مردم است. داعش غنی از همه طالب تر است.

>>>   حکومت با کفر باقی میماند ولی با ظلم باقی نمیماند.خدا پدر مادر ان کسانی که به افغانستان خیانت کردند...د وخیانت انها نشان دهنده این است که نان حرام خوردند...

>>>   یکی از دلیلی خانه تکانی کومت نفاق ملی عدم شایسته سالاری قحط الر جالی در حکومت و حدت ملی معاون اول ریس جمهور شخص محض بی سواد جمع و تفریق کرده نمیتواند و حتی فرق کیلو تن را هم کرده نمی توان و نیز در تصمیم گیری مهم ملی هم جنرال بی سواد خیلی عاجز است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است