حس همتباری با طالبان
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۷    ۱۳۹۴/۷/۹ کد خبر: 103393 منبع: پرینت

در این روزها شماری که خود را در صف روشنفکران هم قرار می دهند می خواهند با نگاهی همتبارانه با طالبان به کسانی که بر ضد طالبان سخن می گویند پاسخ دهند و به گونه های مختلف از طالبان دفاع می کنند.

این افراد به نام های مختلف فرمانده هان جهادی گذشته را مسوول سقوط قندوز می دانند و ادعا دارند که قندوز توسط طالب نه, بلکه توسط همین افراد چور و چپاول شده است. اینگونه موضع گیری چیزی به جز حمایت از طالب، پاکستان و دیگر دشمنان افغانستان نیست.

اگر کسی تا حال درک نکرده باشد که طالبان مزدور پاکستان و کشورهای دشمن افغانستان اند، خوب است که به کوه برود و در صف طالبان ایستاده شود تا صف شهروندان افغانستان و از آنجا از طالبان حمایت کند.

پاکستانی هیچگاه قوم نمی شناسد. زمانی که طالبان به چور و چپاول اموال شهروندان قندوز و دارایی های عامه دست زدند پرسان نکردند که اموال از کیست.

حیف آن سرمایه که برای 12 سال مکتب رفتنت و 4 سال دانشگاه رفتنت مصرف شد.


سلطان آریا


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ای قوم بیغیرت برای اینکه طالبان را ملامت کنید و ګزیز خود را پوت کنید میګویید طالبان به زنان ما تجاوز کرد. اګر کسان برای همتبار بودن با طالبان از آنان دفاع میکند پس طالبان هم بالای زانان آنان تجاوز نکرده معلوم هست که بالای زنان جمعیتی یا و حزب وحدت تجاوز کرده.

>>>   طالبان بالای دختر و زن اشخاصی تجاوز میکند که طالبان را در خانه های خود جای میدهد و پلان وسترا زی جنگ را در همان خانه می سازد کسیکه طالبان را در خانه خود جای بدو باش را می دهد واز آنجا بالای مردم عام و منازل دولتی حمله می کنند مثل آنست...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است