نگرانی سازمان ملل از وضعیت حقوق بشر در قندوز
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۵    ۱۳۹۴/۷/۹ کد خبر: 103361 منبع: پرینت

سازمان ملل از بدتر شدن حقوق بشر در قندوز ابراز نگرانی کرد.

مسوولان در کمیسیون مستقل حقوق بشر از چگونگی حقوق بشر در قندوز ابراز نگرانی کردند و گفتند: طالبان حقوق بشر را در این ولایت زیر پا کردند و حکومت افغانستان نتوانسته است از حقوق شهروندان کشور دفاع کند.

کمیشنر سازمان ملل از طرف های جنگ در قندوز می خواهد تا هرچه در توان دارند برای جلوگیری از آسیب رسیدن به غیر نظامیان انجام بدهند و از طرف های درگیر جنگ می خواهد تا حقوق بشر را در قندوز پامال نکنند.

همچنین کمیسیون حقوق بشر نیز غارت و صدمه رساندن به تاسیسات عامه و قتل مردم بی گناه را در قندوز نکوهش کرد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   طالب بشر نیس که چیزی از حقوقش بفهمه اونا ... که به شکل بشرن شرم میکنم از ین بشریت که طالبا دارن حیوانن به هم نو ع خود رحم میکنه اینا از ...
رحمانی تهران

>>>   به سازمان ملل بگو اصلاً نگران نباشید!؟ چون ما رئیس جمهور غنی داریم ایشان فوراً گروه حقیقت یاب تشکیل میدهد همانطور که گروه حقیقت یاب در بدخشان و جلریز و هلمند تشکیل داد نتیجه هم معلوم شد جناب غنی همه را به جزای اعمالش رساند، این از عادت خوب رئیس جمهور ماست که اول دشمن را اجازه میدهد که وارد منطقه بشود و فاجعه انسانی بار بیآورد بعدش گروه حقیقت یاب عازم می شود چند روز این گروه حقیقت یاب چکر می زنند و قت این گروه از چکرش برگشتند آنوقت آب از آسیاب میأفتد حرف و سخن تمام می شود، دنیا گل و گلذار می شود. نگرانی برای چه!!!!!؟؟؟؟
بدخشانی

>>>   تقاضای ما از حقوق به اصطلاح بشر و غربیها این است که نوکران خود طالبان و داعش و پاکستان را کمک نکنند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است