رمضان: عامل سقوط قندوز، اشرف غنی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۷    ۱۳۹۴/۷/۸ کد خبر: 103333 منبع: پرینت

رمضان: عامل سقوط قندوز، اشرف غنی است.

احمدشاه رمضان عضو مجلس نمایندگان گفت: عامل سقوط قندوز شخص رییس جمهور است. سقوط قندوز از قبل برنامه ریزی شده بود، چرا که همه از یک ماه و نیم قبل شنیده بودند که قندوز سقوط می کند اما هیچ کس از حکومت کاری نکرده بود.

وی افزود: همه این برنامه ها هم دست رییس جمهور بوده است، رییس جمهور می خواهد پلان دوستان خود را اجرایی کند که وی را با تقلب رییس جمهور ساخته اند.

رمضان گفت: هدف این پلان ها به خطر انداختن کشورهایی مانند چین و روسیه است. چرا که آمریکا آنها را رقیبان اصلی خود می داند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حالا عبدالله واشرف غنی اول کون خودرا خینه کنندبعدآ چرب کنندکه دوروز بعد کابل را هم میگیرند .
مسافرجبری

>>>   طالبان تروریست که همه متشکل از ناقلین افاغنه یا پشتون ها در کهندژ یا کندوز اند در حمله به بیمارستان ها چندین خانم دکتور ونرس را بعد از تجاوز تیرباران کردند.هنوزاجساد غیرنظامیان ازجمله زنان اطفال مردان در اطراف جاده ها و کوچه ها به حال خودشان رها شده است.تلفات بیش از حد است جنازه های مردم در لب سرک ها و تعداد شان هم در کوچه ها افتاده است، وضعیت وخیم است، راه ها برای فرار مردم بسته است." وحشت، ترور، دزدی، غارت، به اتش كشانيدن ملكيت های عامه، قتل و برخورد خشونت آمیز و تحقیر آمیز با مردم به ویژه تجاوزات جنسی با زنان واطفال، و تخریب اماکن نشان می دهد که طالبان تروریست مزدوران سازمان سیاه وپاکستان همان اند که در 19 سال قبل بود .بااینهمه اداره مزدورو تروریستی غنی عبدالله هنوز هیچ واکنشی در اینباره از خود نشان نداده اند.
کوماندوی شمال از کندز

>>>   شما هم جز اين حكومت هستيد خودرا از تمام جنايت هاي حكومت. براءت داده نمي توانيد درتمام جرايم اين حكومت شريك هستيد روز خواهد امد كه جواب دهيد.
عرفان ازكابل

>>>   والــــــــــــــــی طالبی می آید در صفغ اول می جنگد وکشته میشود والـــی حکومتی می گریزد ودر تاجکستان از دور نظاره میکند همان جهادی ها درست میگویند که این غربی نما ها در روز بد با مردم نیستند میگریزند پاسپورت شان درجیبشان وبا بکس که آمده اند با همان دوباره میروند
ر

>>>   افتخار به اقای رمضان ، اما اقای غنی چه جواب به اقای رمضان داد ؟

>>>   تاثرعمیق خود را جهت ګرفتن قندوز از طالبان توسط افسران ملی به تلوزیون طلوع و تلویزیون اریانای بیات و تلوزیون یک و نمایندکان هر دو پارلمان که در ان قاتلین و غاصبین زمین و قاچاقیان شراب و ارد و نفت و مړاد مخدره نشسته و یاوه سرای میکنند و مخصوص به ظاهر قدیر که ۲۵۶ ملیون دالر ر اخود در در پالمان فاش کرد که دارد و دزدی نکرده و لاف می زند که در مقابل داعش ایستاده و مقابله میکند چرا تا حال مجادله نکرده و نمی کند و مسلیم یار فساد انداز که افکار مردم را مغشوش میسازد و جاسوس پاکستان است و زور مندان و ستون پنجم مانند شورای ولایتی که اکثر شان طالبان زخمی را به پاکستان جهت معالجه و اعظای پارلمان که ۳ نفر رشوت خوران از شهر سازی را به سرحد تاجکستان بردند که فرار کنند و بدست حکومت افتاد وبه کابل اورده شد برای شان عرض میکنم که خوشی های نامه نګاران تلوزیون های خود فروخته و وطن فروشان که باخوشی و مسرت اعلان سقوط قندوز را اعلان کردند و در تالار فساد پارلمان رشوت خوران جرت فرت کردند غافل ازاینکه مردم و ملت با خیانت و جنایت این دو تالار فساد انداز از ایشان نفرت دارند علت اینست که این جنایت کاران و دزدان و قاتلین از اینده خود ترس دارند زیرا حکومت وحدت ملی و فسادپیشان و دزدان را با تعداد زیادتر از ۵۰۰ پرونده به سارنوال معرفی کرده و به مرور زمان شما ها هم به محکمه معرفی میشوید و جایدات های تان غصب و بعضی شما اعدام می شوید که ملت منتظر جزای شدید به شما کاسه لیسان خارجی و خود فروشان و وطن فروشان و خاینین ملی هستند
بصیر نظری

>>>   باساس اظهارات اقای نبیل در مجلس نمایند گان ملت که گفت تمام پلان های تصفیه عملیاتی علیه طالبان در قندوز گرفته شده بود ونیروهایویژه خاص کماندو در میدان هوایی جابجا و اماده عملیات در نقاط تثبیت شده بود ولی از جانب شورای امنیت که ریاست انرا جناب ریس جمهور بعهده دارد اجازه عملیات را ندادکه این فاجعه رخ داد وبه نمایندگی از سه سکتور خصوصی از ملت عذر خواهی کرد بانهم اکنون ولایت قندوز که در یک معامله مخفی به طالبان سپرده شده ریس جمهور به مردم میگوید که قندوز در کنترول دولت است پس اگر در کنترول دولت است چه کسی بانک ها وطلا فروشی ها وتجارت خانه ها واموال خانه های مردم را چور چپاول میکنند ومردم را قتل میکنند حتی به ناموس مردم تجاوز میکنند که بنابراظهارات وبیانات جناب ریس جمهور مسولیت این جنایت بر میگردد به بعهده دولت که در راس ان اقای ریس جمهور قرار دارد زیرا طبق اظهارات واطمینان دادن خودشان بمردم که گفت مدیریت قندوز بدست دولت است وچور وچپاول وقتل وقتال روان است ومردم از شهر فرار میکنند .

>>>   برادران کودتا کنید رییس جمهور را خلع کنید تا کی سر خود را مانند کبک داخل برف فرومیکنید او یک خاعن بیش نیست تاکی تاکی خون جوانان وطن بخاطر منافع اشخاصی کثیف ریخته شود

>>>   اصل برنامه فارسیان زودایی در منطقه است به این حمله طالبان تعدادکثیری ازمردم فارسی زبان قتل عام مهاجروآواره شدند وهمین طورقتل عام مردم فارسی زبان توسط کارسازی های دولت ادامه دارد
وطالب جنایت کاران جنگی وجلادان استخدامی اشرفغنی وامثالهم است.
بااحترام

>>>   آیا رعیس. جمهور غیرت. دارد همه. آوار شودند تاکی. پشتی. دری. غریپها خسته. شودیم. افقانستان. درجنگ. باشوروی. برنده. شود. اماالان. موشهای. بی.غیرتی. پاکستان. وبقیه. افقانستان. راخراب. می.کونند. اومیدوارم. آرامش. به.افقانستان. بازگردد. خداوندنگه.دتری.همه. مرگ.بروطن. فروشا

>>>   بایک صدا عمومی اکثریت ملت غیر افغان و پشتیبانی از جنرال شجاع سرزمین خراسان مراد علیخان بصفت وزیر دفاع به منظور پاک سازی ترورستان از شهر قندوز.

>>>   اشرف غنی دشمن ملت ماست. اشرف غنی خائن ملی است. اشرف غنی مزدور بیگانگان است. اشرف غنی مردم ما را به بازی گرفته است. چندی پیش مراد علی مراد و سالنگی می خواستند که تخم طالبان را از قندوز و ولایات دیگر گم کند و ریشه آنان را بخشکانند ولی همین اشرف غنی یا بهتر بگوییم داعش غنی آنان را به کابل احضار کرد. اشرف غنی به وضوح هم در گفتار و هم در عمل از طالبان و داعش و پاکستانی ها حمایت می کند اما چرا کسی بر علیه او هیچ اقدامی نمی کند جا دارد هم مجلس بی کفایتب او را تصویب کند و هم مردم مظاهراتی را مبنی بر برکناری اشرف غنی راه بیاندازند. اگر همیگونه اشرف غنی تا چهار سال دیگر بر مسند ریاست جمهوری بماند به والله قسم کشور را نابود کرده و هیچ چیزی از آن باقی نخواهد ماند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است