کامرانی: هرات نیازمند ایستگاه برق قوی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۸    ۱۳۹۴/۷/۸ کد خبر: 103298 منبع: پرینت

فرهاد نیایش شهردار ولایت هرات همراه با وحید کامرانی سرپرست ریاست برق برشنا با حاجی کامران علیزایی رییس شورای ولایتی و جمعی از اعضای این شورا دیدار و ملاقات نمود.

ابتدا حاجی کامران علیزایی رییس شورای ولایتی هدف از این دیدار را چنین بیان نمود و افزود: ما می خواهیم از پلان کاری شما در اخیر این سال برای مردم آگاهی دهیم که چه کارهایی را روی دست گرفته اید و چه خدماتی را می خواهید برای مردم ارایه نماید. ما خواهان توجه جدی شما برای رسیدگی به مشکلات مردم هستیم و می خواهیم تا شما گام های مثبت و موثری را برای رشد و توسعه این ولایت برداشته باشید.

مردم با مشکلات مختلفی مواجه هستند و همه روزه جهت رفع این مشکلات به شورای ولایتی مراجعه می نماید. ما به توانایی و لیاقت شما باورمند هستیم و امیدوار هستیم تا تغییرات مثمری را در راستای انکشافی و توسعه وی این ولایت داشته باشیم. شورای ولایتی برای رفع مشکلات پیش روی شما حاضر به هرگونه همکاری و انتقال مشکلات شما به مرکز خواهد بود تا روند کاری شما را سریع تر سازد.

سپس محترم کامرانی سرپرست ریاست برق برشنا ولایت هرات در مورد پلان کاری این ریاست صحبت نمود و افزود: ما طی سفری که در کشورهای ایران و ترکمنستان داشتیم، این کشور ها حاضر به همکاری و اضافه نمودن مقدار برق برای این ولایت هستند. ما برای قوی تر ساختن برق در این ولایت نیاز به یک ایستگاه برق 220 کیلو وات داریم که تا دو سال آینده کار آن به پایه اکمال خواهد رسید. در حال حاضر این ایستگاه برق ظرفیت بالای نظر به مصرف فعلی ندارد.

در ادامه محترم فرهاد نیایش شهردار ولایت هرات ضمن قدردانی از شورای ولایتی و انتخاب وی به صفت شهردار این ولایت افزود: ما در حال تلاش جهت پلان سازی و اصلاحات در شهرداری هستیم و نیز در صدد این هستیم تا بتوانیم ظرفیت قوی برای تقویت پلان کاری شهرداری داشته باشیم. ما تلاش می نمایم تا پلان آسفالت 10 کیلومتر سرک از بودجه انکشافی شهرداری را هرچه زودتر تطبیق نمایم و نیز برنامه های آینده این اداره را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بــــــرق بند سلما اگر فعال شـــــد برای هرات کافی است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است