رییس جمهور: قندوز در حال تصفیه شدن است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۷    ۱۳۹۴/۷/۸ کد خبر: 103284 منبع: پرینت

رییس جمهور طی یک کنفرانس خبری، در مورد اوضاع ولایت قندوز و انکشافات اخیر در آن ولایت، صحبت کرد.

در این کنفرانس خبری که در ارگ انجام شد، رییس جمهور به مردم افغانستان در مورد توانایی های قوای امنیتی و دفاعی کشور، اطمینان داد و گفت که شهر قندوز از وجود گروه های تروریستی در حال تصفیه شدن است.

رییس جمهور غنی افزود: یک کندک قوای تازه نفس ارتش و همچنان شماری از منسوبان قوای خاص و کماندو به ولایت قندوز رسیده اند و رهبری این عملیات راجنرال عبدالحمید فرمانده قول اردوی 209 شاهین به عهده دارد.

وی گفت: گروه های تروریستی غیر نظامیان را سپر ساخته اند و خاطر نشان کرد که دولت افغانستان یک دولت مسوول است و نمی خواهد عملیات تصفیه ای باعث تلفات ملکی در شهر قندوز شود.

رییس جمهور غنی به منسوبان امنیتی با تاکید هدایت داد تا برای جلوگیری از تلفات غیر نظامیان اقدام های لازم را روی دست گیرند.

محمد اشرف غنی گفت: هماهنگی در میان نهادهای امنیتی بهتر شده و برای برهم زدن تلاش دشمنان مردم افغانستان که به اشاره دیگران می خواهند امنیت را اخلال کنند، از هیچ ایثار و فداکاری دریغ نخواهند کرد.

در این کنفرانس خبری محمد معصوم استانکزی سرپرست وزارت دفاع ملی، نورالحق علومی وزیر داخله و رحمت الله نبیل رییس عمومی امنیت ملی نیز صحبت کردند و در مورد انکشاف اخیر و تدابیر ارگان های امنیتی کشور بخاطر تصرف دوباره مناطق از دست رفته شهر قندوز، معلومات دادند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   رئیس جمهور که به اساس توافق روی کار آمده دروغ های شاخدار گفت که گریه آدم میامد.

>>>   رئیس جمهور غنی مدریت میکند برای دشمنان مردم نه به مردم که جان و مال شان در گیرو این تصامیم است وای به حال مردم که این متفکر دوم که در خیانت متفکر اول جهان است ضمام امورا دردست دارد

>>>   او مردم نا شکر از دولت خود دفاع کنید اگر نی از بد کرده بد ترش میاید.

>>>   این استانکزی کیست کسی او را نمی شناسد چرا اشرف غنی وزیر دفاع رو معرفی نمی کند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است