عربستان سوريه را به حمله نظامي تهديد کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۳۴    ۱۳۹۴/۷/۸ کد خبر: 103277 منبع: پرینت

عربستان سعودی روز سه شنبه مدعی شد بشار اسد میان گزینه نظامی و برکناری از قدرت باید یکی را برگزیند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مقر سازمان ملل در نیویورک، عادل الجبیر، وزیر امور خارجه عربستان سعودی هشدار داد بشار اسد، رییس جمهوری سوریه باید از قدرت کناره گیری کند یا این که با گزینه ای نظامی روبرو شود.

بر اساس این گزارش، الجبیر که در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل و در گفتگو با خبرنگاران سخن می گفت، ابتکار عمل دیپلماتیک روسیه را نیز مبنی بر ایجاد ایتلافی بین المللی برای مبارزه با گروه تروریستی داعش، رد کرد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جــــــواب یک گروپ چریکی هوثی را داده نمیتواند با سوریه می جنگد حالا روسیه هم در کنار سوریه است

>>>   عربستان مستعمره و غلام امریکاست. عربستان تنبان خود ره دودستی بچسبد تا باد نبرد... بشارالاسد می ارزد به همه خاندان مزدور و کافر آل سعود. ننگ بر کفار وهابی خونخور که خون 4000 حاجی را ریختاندند.

>>>   یکدیگر تانرا خورده بروید مسلمانان!!!! که امریکاییها سیل تانه بکنه!!

>>>   عربستان همیشه باعث خونریزی بوده از حمایت از طالب در افغانستان و پاکستان گرفته تا کشتار در سوریه و مصر و لبنان و عراق امروز هم که کودکان یمن را میکشد و حجاج را به خاک و خون میکشد

>>>   کشوررعربستان باید متوجه خود و خانه خدا باشد نه در جنگ و ستیز و با کشور همسایه و تربیت و پروزش داعش که روزانه جان ده ها بنده خدا را می گیرد باشد نه اینکه دبنال باداران حلقه به گوش ویرانی شهر یمن که هم زبان و برادر و مسلمان خودشان است مجادله نطامی می کند .

>>>   ... مگر تا حالا چه کاری از دست از دست آل سعود بر می آمد که انجام نداده باشد؟ تا حالا که امریکا پدر کلان و عموزادگان تلویبی آل سعود همراهشان بود نتوانست بشار اسد را از بین ببرند ، حالا که پدرکلان آل سعود قدمی پس گذاشته و می خواهد با روسیه سر مسأله سوریه به میز مذاکره بنشیند ... به طور حتم رفتن خود آل سعود فرا رسیده است ، خداوند ملت حجاز را توفیق عنایت نماید تا خود و حرمین شریفین را از شر این خاندان یهودی خلاص نمایند .
( بنده خدا )

>>>   ننگ برآل سعود به زودی سقوطشان نزدیک است به یاری الله ج منتقم مظلومان یمن سوریا عراق و حجاج شهید مکه و منا

>>>   من متیقن هستم آخر یبک روز این داعش که سعودی ها جور کردند به خودشان حمله کرده و دودمانشان را به باد میکند چاه کن خود در چاه است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است