پیروز میدان قندوز...
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۲    ۱۳۹۴/۷/۷ کد خبر: 103241 منبع: پرینت

طالبان هیچ گاه پیروز میدان جنگ نبودند.

خانه من یک کیلومتر از چوکی قندوز فاصله دارد و صدای شلیک را به خوبی می شنوم اما اگر طالبان پشت دروازه خانه ام باشند، بازهم با صدای بلند می گویم که طالبان هیچ گاهی پیروز میدان نبوده اند و گاه گاهی با همکاری پاکستان و ارگ نشینان جاهای را گرفتند اما به زودی پس زده شدند.

این حقیقتی است که در 18 سال جنگ طالبان نشان می دهد.

پس امیدوار باشیم که نیروهای امنیتی صادقانه می رزمند و پیروز میدان بودند.


حمیدالله حبیبی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   پیروز میدان رئیس امنیت قندز است که بزدلانه فرارکرد ومردم قندز را تنها گذاشت

>>>   اين را هم بگو كه اگر امريكايان نباشد يكروز هم مجرمين و مزدوران غرب وامريكا به اين خاك حكومت كرده نمي تواند. حيف به حال شما كه افراد اوباش كه بخاطر گرفتن چند پول وطنداران خود را مي كشد وشما برايش اردوي ملي مي گوييد اين افراد به قول شما اردوي ملي هستند كه بخاطر حاكميت دزدان وخايينين ملي مي جنگند وبرأي ادامه اشغال كشور خود درصف انها قرار دارند اگر طالبان مزدوران پاكستان مي ناميد پس وطن وخاك تان اشغال شده بگوييد واين اردوي مزدور را نيز رزمندگان نگوييد افغانهاي كه منافع گروهي قومي لساني ومنافع شخصي را دنبال نمي كند به وطن خود بينديشد ما نه حكومت مزدوران اي اس اي را قبول داريم ونه هم پاكستان وپاكستانيها ونه هم مزدوران امريكا وامريكاييها. حق بگوييم حق ببينيم الغانستان را خانه خود تصور كنيم ان وقت مي توانيم راه نجات را بيا بيم.
فرهاد از كابل

>>>   در اندخوی شنیدم که طالبان بانکهاوزرگری راچور کرده خانه های مامورین دولت ودفترملل متحدراآتش زده خسارات بزرگی به ملت واردکرده است .دولت وظیفه داشت مصونیت مالی وجانی مردم راازغارتگران و چپاولگران... محافظت کندنتوانسته است ...هنوزبه قاتل و دزدترحم دارد .
وطندار

>>>   ارگنشینان و هواداران شان پروژه از قبل سنجیده کشاندن جنگ تمام عیار از جنوب وجنوب شرق بشمال و نقل و اسکان دادن ملیت مشخص در شمال شامل محور اصلی ماجرا، است که معاهده ننگین و خائنانه{ ډځي نه کوی } ډند غوري ولایت بغلان توسط وطن فروشان حرفه ئی به زعمامت شخصی بنام اشرفغنی و بنماینده گی خائن متعصب فاشیست آن { کلاب جنگل } به امضاء رسید این برنامه حتی تحقق کامل ادامه دارد. افسوس به جوانهای وطن که در دسیسه ارگ نشینان و زمره خائن آنها کشته میشوند.

>>>   برادران عزیز دشمنان افغانستان هم در لباس طالب است و هم درلباس دولت همان آمریکایی ها هردو را کمک میکند وای به حال این وطن و مردم به جز از خیزش مردمی دگر راه نیست که وطن آرام شود تمام مردم باید اتحاد کنند چه در صف طالب هستند و چه در صف دولت . خاینن را بر کنار کنند و حکومت که درد تمام وطن را دوا کند بسازد.

>>>   مزدورانی امریکاه شکست خودند از قندوز فرار کردند

>>>   بـــه فرهاد پاکستانی !
اینرا هم بگو که یک نفر خارجی با نیروهای مسلح افغانستان درجنگ کمک نکرده خود شان مردانه وار دز مقابل اشرار جاهل می جنگند....

>>>   گــــردن رئیس امنیت قندز باید زده شود

>>>   کجا بود قومندان امنیه ... و کجابود بودنه باز میرعلم متعصب... چندین سال است که اینها مردم کندز را ګروهګان ګرفته اند.
بلخی

>>>   زنده باد انسان وطن پرست بخصوص نیرو های امنیتی کشور
ظهور فضلی

>>>   این حملات همه ازخودکابل توسط ستون پنجم که آقای سیاف گفت صورت میگیرد.قندوزراهم این نامردان وطن فروش باهمکاری مقامات نامردفروختند.

>>>   دقیقا اگر نیروهای مذدور پاکستان هرجای را بگیرند بازهم عاقبت برای شان وخیم است فقط مذدوری، مرتجع بودن، وطنفروش بودن، ضد دین و مذهب بودن و جهالت شانرا آشکارا می سازد و بس. این مذدوران پاکستان همان کسانی اند که به تاکها و چشمه های آب رحم نمیکردند و غیر از این گونه اعمال خرابکارانه و بزدلانه بادران دالخور و پست شان دیگر اجازه هیچ چیزی را به این گروه جاهل و غیر انسانی نمیدهد. چون اینها از انسانیت دور هستند غیر از تخریب چه باید کرد.
وطندوست از شهر قندوز

>>>   با تایید از گفته های حمید الله جان حبیبی باید گفت که اکنون به کمک جاسوسان پاکستان که در جا های اساس بحیث مشاور وزیر وریس وحتی داخل ارگ تعین ومقرر گردیده اند که بعضی ها انهارا ستون پینجم در حکومت میگویند به کمک وهمکاری انها هر زمانیکه همین گروه نام نهاپ طالبان به سلاح ووسایل جنگی ویا نیروی انسانی ضرورت داشته باشند یک منطقه را در اختیار انها قرار میدهند تا خود را اکمال کنند واینرا هم میدانند که برای بیشتر از چند روز بوده نمیتوانند از جانب نیروهای مسلح ونیرو های مردمی سرکوب میگردند وهم چنان زمینه سازی میکنند تا نفرات زندانی طالبان به به شکلی از اشکال رها کنند چنانچه تا حال جندین بار این کار را کرده اندوحالا که ولایت قندوز برای انها واگذار شده هم همکاری جاسوسان پاکستان است که انشا الله قوای مسلح کشور انها را هم مانند گذشته طالبان اله دست پاکستان رامی کشند ودوباره انها را متواری میکنند که نزد بادار پاکستانی شان بروند اگر طالبان افغانستانی می بودند دلسوز کشور ومردم خود خواهی نخواهی می بودند جا های اشغال شده شانرا نمی سوختاندند وچور وچپاول نمیکردندومردم را نمی کشتند خو نیستند که جنین کار را میکنند بیگانه انهم دشمن دیرینه هر جنایتی راکه بتوانند انجام میدهند وگله از دشمن هم نداریم واز روزیکه معصوم استانکزی سرپرست وزارت دفاع شده سقوط دادن ولسوالی وحالا یک ولایت از دست اورد های جاب سرپرست زارت دفاع است نیرو های مسلح دوباره انرا گرفته ومیگیرند اما با قیمت ریختاندن ده تن ازمنسوبین دفاعی وامنیتی کشور .

>>>   این را ما و همه هموطنان ما میگویند که اگر تسهلات نظامی واموزش های نظامی در خاک پاکستان نباشد ونظامیان واستخبارات پاکستان که اکثریت گروه نام نهاد طالب را تشکیل میدهد نباشد این چند دزد راه گیر هیله گرد یک دقیقه هم در مقابل نیروهای مسلح مردمی ایستادگی کرده نمیتواند همهمیدانند که قبل از حمله نظامی در گوشه وکنار مملکت ما ای اس ای از طریق جاسوسان شان تسلیمی منطقه را با چند خاین ضد ملت اماده میسازند وبعداافراد شان باچند فیر بطرف منطقه پیشروی میکنند گرچه صادقین وسر سپرده های کشور ما در مقابل ترورستان طالب مقاومت وشجاعت میکنند اما چون قبلا تدارک سقوط منطقه از طرف جاسوسان ای اس ای با چند خاین ملت ومملکت سنجیده شده کم رسی سلاح ومهمات صادقین ومدافعین را عدم اکمالات بموع وادار ه عقبنشینی تاک تیکی میکنند که با رسیدن سلاح ومهمات در چند ساعت منطقه از لوث ترورستان ای اس ای زیر نام طالب که اکثریت شان خارجیها اند توسط قوا مسلح ما یا کشته میشوند ویااینکه فرار میکنند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است