ولسوالی ینگی قلعه در خطر سقوط قرار دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۳    ۱۳۹۴/۷/۷ کد خبر: 103238 منبع: پرینت

ولسوالی ینگی قلعه ولایت تخار صبح امروز مورد حمله طالبان قرار گرفت.

گفته می شود این ولسوالی در محاصره طالبان قرار دارد و درگیری به شدت میان نیروهای دولتی و طالبان در نزدیکی فرماندهی پولیس این ولسوالی ادامه دارد.

ولسوال ینگی قلعه می گوید: طالبان حوالی ساعت 3 بامداد حمله های خود را بر این ولسوالی آغاز کردند و هم اکنون درگیری میان نیروهای دولتی و طالبان ادامه دارد.

وی افزود: تاکنون هیچ نیروی کمکی به این ولسوالی فرستاده نشده است.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هــر زمانیکه السوالی سقوط کرد همه سلاح وامکانات حکومت را اشرار غارت کرد قتل وخون براه انداختند تعمیرات را حریق کردند بعد از ختم کار آنها حکومت کمک ارسال میکند !
(( ر ))

>>>   نظر دهنده محترم راست وحقیقت را گفته است وقتیکه یک منطقه در اثر تهاجم دشمن در معاصره قار میگیرد هر قدر مردم ومسولین منطقه صدا بلند میکنند حکومت توجه نمیکند ووقتیکه سقوط کردمردم کشته وزخمی بیشتر شد وداروندار منطقه به یغما برده شد باز انوقت شورای امنیت داخل ارگ جلسه اظطراری میگیرند سرپرست وزارت دفاع و ریس امنیت ریاست جمهوری این دوتن بیکاره چوکی نشین سر قوماندان اعلی قوای مسلح را هر گز قبل از سقوط ان درجریان نمیگذارد وکلمه خیر وخرت را بکار میبرند واینکه چرا این دوتن را که ریس جمهور بفرمان خود مقرر کرده ومرخص نمی کند علت ان را ما نمیدانیم .

>>>   این ها هم نمونه جاتی از خدمات ننگین آل سعود به کشور است که بعضی ها حبشان در دل کرده و حامی ظالمین شده اند!

>>>   از غ گله نداریم ولی ع چه وظایف دارد و فقد به خاط ... رفته و ملت که به آن رای داده زنومردش در معرض خطر قرار دارند به خصوص شهر قندوز . وای به حال چنین آدمک های نابکار . زره


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است