عظیمی: سران حکومتی باید عذرخواهی کنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۳    ۱۳۹۴/۷/۷ کد خبر: 103235 منبع: پرینت

سران حکومت باید از مردم عذرخواهی کنند.

نفیسه عظیمی عضو سابق مجلس نمایندگان گفت: سران حکومت باید از مردم عذرخواهی کنند زیرا نتوانسته اند تغییری در زندگی مردم به وجود بیاورند.

وی افزود: ما شاهد هستیم که در یک سال گذشته سران حکومتی به هیچ کدام از تعهدات خود نتوانستند جامعه عمل بپوشانند.

بانو عظیمی معتقد است که در طول این مدت زنان نیز نقش های بسیار سمبولیک داشته اند و در سطح تصمیم گیری و یا در راستای تطبیق قوانین به نفع زنان افغانستان نبوده اند که این ضعف و ناتوانی رهبران حکومت وحدت ملی را نشان می دهد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اعضای پارلمان باید از مردم عذر خواهی کنند چون بجز درد سر وضرر کاری دیگری نتوانستند

>>>   مسول همه هرج و مرج در کشور قدم اول اشرف غنی... و درقدم دوم عبدالله سست عنصر خواب آلود است این دو تمام ملت را گروگان گرفته فکر میکنند که افغانستان از پدرش شان برایشان میراث مانده هر چه خر دوانی خود سری کند مردم غلام این دو هستند. این دو در تعینات پوست های اساس دولتی در قدم اول اقارب خیشاوندان وطن داران قومی و منطقه خود بدون در نظر داشته بدون تحصیل و لیاقت و سابقه خوب تعین میکند و در قدم بعدی از دار دسته تنظیمی خود و متحدین سیاسی خود به عین شکل ولو هر قدر...شوت خور چهار عیب شرعی باشد مقرر میشود اقوام دیگر با تحصیل شایسته پاک نفس با تجربه انگشت ششم پیش هر دو شان است ده فیصد چانس مقرری ندارد اگر شود باید به دهل این ها برقصد در کار خود استقلایت ندارد. ازین قسم دولت مردم چه گونه توقع پیشرفت و ترقی را خواهد داشت. اشرف غنی از کرزی بدبخت درس نگرفت این خاین چه رقص های به پنجابی و طالبان نبود که نکرد حتی دوکاندار کویته این جاهل را فریب داد مقدار هنگفت دالر را گرفت دوباره رفت بکار خود باید کرزی پلید اگر غیرت میداشت خود کشی میکرد تا این حد جاهل که فرق خر و اسپ نتوانی بکنی به حیث فرد درجه اول مملکت چطور کار درست به نفع افغانستان میتوانی کرزی خاین بدانی این عملت درج تاریخ میشود برای میروس جانت لکه ننگین باقی ماندی...به همکاری دادرس پلید و مولوی کشاف کریم خرم فاروق وردک غلام فضل الرحمن پنجابی از زندان پلچرخی و زندان بگرام وسایر ولایت بودن محکمه با جیب خرچ دالری رها کردی امروز تاوان ملت و مردم شریف میدهدهمه دزدان قاتلین واپس علیه منافع افغانستان به دستور پنجابی میرقصند چون غلامان ارثی هستند. غنی...سر باید از کار ها و غلامی کرزی به پاکستان درس عبرت میگرفت که نگرفت باز پنجابی ها بی ادبی معاف باشد مانند مرکب این را سوار شدند هر روز یک نظامی پنجابی در ارگ بود دیگرش در راه بود هنگامیکه ر میدان هواهی کابل میرسید غنیگگ در ارگ دهنش ..... میزنم آرام باش سخنان ام باکسی نگوی هند خبر نشود تمام راز های کشور که برای پنجابی مبهم بود گرفت حتی با زندا نیان پنجابی در پلچرخی ملاقات کرد رابط دوستانه دولت راغنیگگ بسیار خراب با کشور دوست مردم هندساخت حال مردم شریف از کودن سری این دو خاین چلوس با جان و مال خود تاوان میدهد.
حاجی صبور

>>>   ... بر این حکومت خاین و بدنام وهزاران نفرین بر مزدوران پاکستان که می خواهند با ویران نمودن خانه و وطن خویش پول وثروت به دست آورند و خود را مسلمان ووطنپرست اعلام کنند ، طالب اگر افغان است و افغانستان را وطن و کشورخود می پندارد پس چرا آنرا تخریب میکنند مردم آنرا به قتل رسانده وبرای آنها ذلت می آورند .خایینین حاکم در قدرت جز چور و چپاول کاری دیگری ندارند باید ملت بر علیه آنها قیام کند . اعزام قوا بعد ازتقبل این مقدار تلفات مالی و جانی چه معنی دارد ، آنها اولاً دشمن راتوس سلاح دولت مسلح و مجهز نموده داخل موضع میکنند بعداً فرزندان با شهامت قوای مسلح را برای مقابله با آنها میفرستند تا تلفات ایشان اعظمی باشد ،ان است خوش خدمتی آنها به پاکستان ، این است قوماندانی و دولتمداری؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است