برداشت: قندوز در آتش، والی در چکر (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۱    ۱۳۹۴/۷/۷ کد خبر: 103232 منبع: پرینت

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201509/201509290744303116.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شــبـــاهــت به نـمــد چـــــوپانی دارد !

>>>   قندز درتصرف اشـــرار - والی درچکر رئیس امنیت درفرار

>>>   قندوز درخطر صافی درچکر

>>>   اين والي را عمدن به كندز فرستاده بودند تاهرچه زود تر كندز را به طالبان وداعشيان تسليم كند.

>>>   جواب را باید کسی بدهد که این گردن کلفت را به حیث والی در کندوز مقرر کرده است. افسوس که ازین گونه بیکاره های فاسد این حکومت ساخته شده است و هرگز امید نیست که این وطن آباد شود هرکه آمد چند روز خود را با لفاظی و نمایشگری سپری کرد و رفت مردم ماند و این خاک ویرانه!
وطندار

>>>   والی کریدیت کارد فروش!

>>>   ... وننگ براین والی.سریع این ... خیانتکارراعوض کنیدوگرنه قندوزیهابی غیرتنداگراین جنایتکاررابه شهرراه دهند.
احمدزی

>>>   شخص بی وجدان و ...

>>>   اومردم شما قضاوت کنید که این خائنین یک ذره هم شرم دارند24 ساعتازسقوطکندزمیگذرد تاهنوز هیچ عکس العمل نشان ندادن.

>>>   خودش از جمله اشرار است، اصلا بويي از سياست نميبرد

>>>   ... بر این حکومت خاین و بدنام وهزاران نفرین بر مزدوران پاکستان که می خواهند با ویران نمودن خانه و وطن خویش پول وثروت به دست آورند و خود را مسلمان ووطنپرست اعلام کنند ، طالب اگر افغان است و افغانستان را وطن و کشورخود می پندارد پس چرا آنرا تخریب میکنند ، مردم آنرا به قتل رسانده وبرای آنها ذلت می آورند .خایینین حاکم در قدرت جز چور و چپاول کاری دیگری ندارند باید ملت بر علیه آنها قیام کند . اعزام قوا بعد ازتقبل این مقدار تلفات مالی و جانی چه معنی دارد ، آنها اولاً دشمن راتوسط سلاح دولت مسلح و مجهز نموده داخل موضع میکنند بعداً فرزندان با شهامت قوای مسلح را برای مقابله با آنها میفرستند تا تلفات ایشان اعظمی باشد ،این است خوش خدمتی آنها به پاکستان ، این است قوماندانی و دولتمداری؟

>>>   تطبق گزارشات موثق والی در سقوط قندز هماهنگ و در ارتیاط با طالبان بوده است.

>>>   خداوند جزای این رقم والی بدهد که مردم بیگناه را به غم نشانده و والی بدبخت خودش در عیش و نوش است.

>>>   تیل دزد کمپنی اتصالات

>>>   مردم ووكلاي كندز از مدت ها قبل فرياد مي زدند، كه اين والي طالب است وكندز رابه برادران نا راضي كرزي ومخالفين سياسيِ احمد زي تسليم مي كند، اما حكومت نه تنها كه به حرف هاي آن ها وقعي نه مي گذاشت، بلكه اين حرف هارا مبالغه ودور از واقعيت وانمود مي كرد.

>>>   بی ناموس چکر بزن مردم را فروختی خودت باخیال راحت رفتی ...

>>>   ... به این فروخته شده.

>>>   والی صاحب رفته تاجکستان که راه داعش را عکاسی نماید
عبد الغفار قاری زاده شمالی جان

>>>   آقای والی انشاءالله بزودی در داخل زندان عکسهایت را به نمایش میگزارند و البته با همکاران نزدیکت که قندوز عزیز را به آنها فروختی.
عبدالله ریحان

>>>   این ها هم یک نمونه جاتی از خدمات جدید آل سعود به دنیای اسلام و افغانستان آنها که ازاین خاندان هوس خواه ظالم طرفدار شده بیاید ببیند که یکی یکی ولایات کشور سقوط میکند علت چیست؟!

>>>   ... فقط پیسه میخوای بی همه چیز

>>>   گروه طالبان به شدت ازسوی ستون پنجم که در بدنه حکومت وجود دارد حمایت می شود واز تمام اسرار حکومت با خبر هستند وگرنه چند نفر... بیابان نمی تواند کاری از پیش ببرند ؛ طراحان اصلی جنایت پیشه ی طالبان با طرح ونقشه های مرموز و شیطانی ای اس آی کشور چتلستان برمسند حکومت تکیه زده وبه پشت نقاب طرفداری از حکومت ، مخفی و جا خوش کرده اند که می توان اسم آنرا آغای فلان وفلان وهرکسی که دلتان میحواهد بگذارید . تااین کرمهای موذی وخزنده ازبدنه حکومت حدا نگردد اوضاع کشور بهتر ازاین نخواهد شد ... بخشی ازحکومت وحشت ملی هماهمگ با طالبان عمل می کند وبا نقشه هانی این چنینی: که طالبان فلان جا را تصرف کرد وحکومت نتوانست مقاومت کند و... مهمات وامکانات را از دست حکومت خارج وبه اختیار طالبان قرار می دهند واگر باز هم ژنرال دوستم برای در هم کوبیدن این بیابان گر دان وحشی قد علم نماید باز می بینیم که ستون پنجم فعالانه وارد صحنه شده وتوطئه راه می اندازند و فریاد واویلا سر میدهند که ژنرال نسل کشی می کند و ...
(بنده خدا ) از ولایت میدان وردک

>>>   این هاهمش نقشه آغی رئسجمهور است تصرف قندز بخاطیر آ آزادی زندانیان طالب بوده بعد از این که زندانیانکاملا دور شود رئس جمهور دستور آزادی قندز راصادر خاهدکرد ووالی هم از چکر باز خاهد گشت & رئس جمهور وقومندان هاوهرکسی که دخالت درفروش این گونه مناطق وشبیه این کار هاراانجام میدهند از داعش بد تر هست :. چرا .داعیش خود میکشد سر می برد بناموس مردو م تجاوز میکنند اما اینهاپو ل میگیرن جان ومال مردوم را به جنایت کاران میفروشنددر حقیقت اینان بدترندآ....آدمخاران درلباس انسان ......
ازتهران ر.ح.

>>>   والی مثل مقامات بالا نوکر پاکستان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است