منافع جامعه جهانی در گرو امنیت افغانستان است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۶    ۱۳۹۴/۷/۶ کد خبر: 103184 منبع: پرینت

داکتر عبدالله باید از فرصت پیش آمده استفاده کند.

فکوری بهشتی عضو سابق مجلس نمایندگان گفت: ما در 14 سال گذشته از کمک های جامعه جهانی برخوردار بوده است اما این کمک ها به صورت درست مدیریت نشده است نتوانستیم به درستی از آن استفاده کنیم.

وی افزود: حال مردم انتظار دارند تا مسوولان کشور در مجمع عمومی سازمان ملل عوامل ناامنی در کشور را معرفی کرده و مسایل به صراحن عنوان شود.

بر باور وی حکومت در سیاست داخلی خود دچار مشکل است.

فکوری بهشتی افزود: 7 تن در راس حکومت قرار دارد که هر کدام سیاست داخلی خود را دارند، از طرفی سیاست خارجی ما نیز مشخص نیست و باید از فرصت پیش آمده درمجمع عمومی استفاده کرد و به جامعه جهانی گفت که منافع آنان در گرو امنیت افغانستان است.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هرقدرکه کمکهای جهانی شده همگیش حیف ومیل مامورین رشوت خورشده هیج نوع کمکی به مردم غریب کسبه کار صورت نگرفته ووضع مردم خیلی هم بتر شده حالی هم همین معاش خورهای دولت بسیار سخت داد وبیداد را اندخته اند که منافع جامعه جهانی به افغانستان بستگی دارد انوقت کدام فایده که برای مردم عام رعیت ندارد همگیش بخاطرکه دالرهای مفت ازگیرشان نرود سروصدارا اندخته اندبرای مردم غریبکار هیج کدام فرقی نمیکندهرقدرکمک شود ازگیردزدهای دولت به مردم نمیرسد.
اجمل

>>>   بلی همه جهان به افغانستان محتاج است !! اگر افغانستان نباشد کی تریاک تولید کند؟ کی گدائی کند؟ کی فساد کند ؟کی فقیرترین دنیا باشد ؟ افغانستان خیلی مهم است !! بودونبود جهان به افغانستان ارتباط دارد !!
( ر )


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است