آمریکا مجبور است برای تامین امنیت ما کار کند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۲    ۱۳۹۴/۷/۶ کد خبر: 103183 منبع: پرینت

آمریکا مجبور است برای تامین امنیت ما کار کند.

ریحانه آزاد عضو مجلس نمایندگان در برنامه «نگرش» گفت: فریبکاری های پاکستان برای همه کشورهای دنیا و برای افغانستان برملا شده است. هم اکنون حکومت باید شکایت خود را به سازمان ملل مطرح کند و از آنها در خواست نماید تا بر پاکستان فشار آورده و با تحریم های اقتصادی این کشور را از تولید و حمایت تروریسم های بین المللی باز دارد.

وی افزود: هم اکنون آمریکا برای ما یک هم پیمان استراتژیک محسوب می شود و مجبور است برای امنیت افغانستان کار کند.

بر باور بانود آزاد همسایه های ما نیز باید در تلاش تامین امنیت کشور ما باشند، اگر بر خلاف این عمل کنند این جنگ و ناامنی روزی دامن خودشان را می گیرد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وقتی امریکائی ها بدانند این ملک از جورشدن نیست آنرا تسلیم پاکستان و برای آی اس آی قباله میکنند آن وقت خواهید دید که پاکستان چگونه امنیت را برقرار میکند که کسی جرئت حرف زدن را هم نداشته باشد صرف با سلاح معجزه گـــر ریش ! هزار B52 وهزار راکت کروز نمیتوانند کار یک ریش ساختگی ساخت آی اس آی را انجام دهند زمانیکه خاک افغانستان الی دریای آمو دراختیار پاکستان قرارداده شود پاکستان برای امریکا تضمین میکند که دیگر هیچگاهی ازینجا برضد امریکا عملی انجام نشود همه مکاتب تبدیل به مدرسه زنان درخانه رادیو تلویزیون اخبار انترنت سرک برق کتاب همه حرام اعلان میشوند وتعداد زیاد از مردم ما هم همین را می خواهند آن وقت پاکستان میداند ومعادن و آب های افغانستان وهمه کاره اما در ظاهر یک طالب جاهل وسیاه را بنام خلیفه شاید به نمایش بگذارد

>>>   تنها ما خود ما مجبورنیستیم برای خود کار کنیم باقی همه جهان مجبوراند برای ما نان امنیت پیشرف تهیه کنند برای اینکه ما افــغـــانیم غیــــــرت داریم !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است